וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו ירוויח 30 מיליון ליש"ט בארבע השנים הבאות בצ'לסי

באנגליה מדווחים שהמאמן הפורטוגלי יחתום על חוזה חדש מתוך כוונה לבנות מורשת שתחזיק תקופה ארוכה. בניגוד לקדנציה הקודמת שלו במועדון, הפעם המגעים נינוחים וקרובים לסיום

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. Clive Mason, GettyImages
מוריניו ואברמוביץ' מוכנים למערכת יחסים ארוכה?/GettyImages, Clive Mason

ז'וזה מוריניו צפוי לחתום בתקופה הקרובה על חוזה חדש בצ'לסי, שישאיר אותו במועדון לארבע שנים במהלכן הוא ירוויח קרוב ל-30 מיליון ליש"ט. ב"דיילי מייל" מספרים שהמגעים בין הצדדים כבר נמצאים בשלבים הסופיים ושלמעשה יש סיכום עקרוני. בדיווח נכתב גם שבניגוד לקדנציה הקודמת של הפורטוגלי בסטמפורד ברדיג', הפעם היחסים שלו עם ההנהלה מאוד נינוחים וכאלו הם גם המגעים - דבר שהוביל לסיכום קל.

מוריניו אמור להרוויח 7.5 מיליון ליש"ט בשנה ולקבל גם מענק חתימה מכובד. הפורטוגלי שספג בעבר ביקורות על כך שהוא לא בונה מורשת ונשאר במועדון אחד יותר מכמה שנים, עשוי לעשות זאת עם הבלוז. אוהדים רבים ישמחו לראות על הקווים מאמן מצליח שנשאר במשך שנים ארוכות, בדומה לאלכס פרגוסון (מנצ'סטר יונייטד) וארסן ונגר (ארסנל). השאלה היא כמובן עם רומן אברמוביץ' ומוריניו עצמו מוכנים למערכת יחסים ארוכת טווח.

מוריניו שאימן את צ'לסי בשנים 2004-2007, חזר אליה בקיץ שעבר. העונה הוא כבר הוליך את הבלוז לזכייה באליפות ולהנפת גביע הליגה. המטרה הבאה שלו מעבר למשימות המקומיות, תהיה לזכות בליגת האלופות - תואר אותו הוא עדיין לא השיג בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully