וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: הפועל באר שבע החליטה לארח את משחקיה באירופה בטדי

15.6.2015 / 10:30

במועדון החליטו להעביר את הביתיות, מאחר והמושבה לא יכיל את מספר המנויים. היום (16:00, שידור חי באתר): מסע"ת בהשתתפות אלונה ברקת וברק בכר. דוידוב או פלט יגיעו?

אצטדיון טדי. ברני ארדוב
אירופה בטדי/ברני ארדוב

הפועל באר שבע החליטה לארח את משחקיה באירופה בטדי. כפי שפורסם בוואלה ספורט לפני כחודש, הקבוצה הגישה בקשה להעתיק את מגרשה הביתי בשל תכולת איצטדיון המושבה, שלא יוכל לארח את מספר המנויים. בקרוב מאוד תודיע הנהלת הקבוצה באופן רשמי על המהלך. האפשרות לשחק באיצטדיון החדש נפסלה מתוך הערכה שלא יהיה מוכן עד אז, אלא רק למחזורים הראשונים של פתיחת העונה. במועדון עדיין לא החליטו סופית מה יהיה האצטדיון הביתי שלהם במקרה כזה, וממתינים לעדכונים מהעירייה בעניין.

היום (16:00, שידור חי בוואלה ספורט) תיערך מסיבת העיתונאים הרשמית של פתיחת העונה. אלונה ברקת והמאמן החדש ברק בכר, שהחליף את אלישע לוי אחרי שלוש שנים בתפקיד, ידברו לקראת העונה הקרובה. בין שחקני הרכש ניתן למצוא את שיר צדק, אנתוני וואקמה, דודו גורש ומתן אוחיון. המגן בן תורג'מן החליט להגיע לאימון לאחר שבכר הבהיר כי הוא נוטה להשאירו בקבוצה. החלוץ יוסף אבו לאבן יגיע, אך לא בטוח שיישאר בסגל. שחקני הנבחרות שיר צדק, מאור בוזגלו, אליניב ברדה, ג'ון אוגו ואובידיו הובאן לא יתאמנו. גם אנתוני וואקמה שנמצא בחופשה פרטית לא יגיע.

בכר מתלבט מאוד בימים האחרונים אם להחתים את אלכסנדר דוידוב. כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו כי באר שבע פנתה רשמית לקשר והגישה לו הצעה לעונה הבאה. אם יחתום, בכר ינסה להחתים חלוץ ישראלי כששמו של ויאם עמאשה הוזכר. גם גליינור פלט מועמד. במקרה כזה, יגיע קשר ישראלי. אופיר קריאף הוצע, אך במועדון הבהירו כי הם לא מתכוונים לשלם דמי השבחה עבור שחקן שלא אמור להיות שחקן הרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully