וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.6: התכניות הגדולות של מנצ'סטר יונייטד

מרכז הגנה חדש שיכלול את סרחיו ראמוס וניקולאס אוטאמנדי, חיזוק מאסיבי בדמותו של רוברטו פירמינו ועזיבה אפשרית של די מריה. פה חזר לפרנקפורט, ריאל לוטשת עיניים לביגליה

מאמן שטוטגרט, ארמין פה. GettyImages
חזר לפרנקפורט אחרי שנה. פה/GettyImages

העברות

* ואלרי בוז'ינוב חתם לשנתיים בפרטיזן בלגרד. הבולגרי בן ה-29 ששיחק בעבר בפיורנטינה, יובנטוס, מנצ'סטר סיטי ורבות אחרות, הגיע לבירת סרביה מטרנאנה האיטלקית.

* ארמין פה מונה אמש למאמנה של איינטרכט פרנקפורט והוא חוזר לקדנציה שנייה במועדון. פה שחתם לשנתיים, החליף את תומאס שף.

* מיקסו פאטליינן פוטר מתפקידו כמאמן נבחרת פינלנד אחרי ההפסד הביתי להונגריה בסוף השבוע. הניצחון היחיד של פינלנד במשחק רשמי ב-21 החודשים האחרונים היה 1:3 על איי פארו.

* רשמית: ולנסיה החתימה את החלוץ רודריגו מורנו מבנפיקה על חוזה לארבע שנים. החלוץ הספרדי בן ה-24, שכבש שלושה שערים בלה-ליגה, שיחק בעונה החולפת בשורות העטלפים כמושאל מקבוצתו הפורטוגלית, וכעת השלים את המעבר באופן סופי.

* שאלקה הודיעה כי בנדיקט הובדס יישאר בקבוצה, על אף ההתעניינות בו מצד מספר קבוצות בכירות באירופה. הובדס עצמו כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "כקפטן הקבוצה, אעשה כמיטב יכולתי כדי לעשות את חלקי במועדון עם המאמן החדש והשאפתן כדי להצליח בעידן החדש ששאלקה הולכת אליו".

שמועות

* בבריטניה טוענים שמנצ'סטר יונייטד מוכנה להוציא 55 מיליון ליש"ט על מרכז הגנה חדש שיכלול את סרחיו ראמוס וניקולאס אוטאמנדי. בטלגרף מדווחים שהשדים האדומים עוקבים בעניין אחר המגעים הסבוכים בין ראמוס וריאל מדריד, לאחר שזה דחה את הצבת הבלאנקוס האחרונה, ובדיילי אקספרס נטען כי הצעה של 35 מיליון ליש"ט על בלם ולנסיה עשויה לעשות את העבודה.

* לואי ואן חאל אף עשוי לנסות לצרף את חלוץ נבחרת ברזיל והופנהיים, רוברטו פירמינו.

* ריאל מדריד מביעה עניין בקשר האחורי הארגנטינאי לוקאס ביגליה, שמבוקש גם על ידי מנצ'סטר יונייטד ופריס סן ז'רמן. לאציו תדרוש עבורו כ-25 מיליון יורו.

* על פי "דיילי מייל", ג'רארד דאולפאו מברצלונה עשוי להימכר לאברטון תמורת 3 מיליון ליש"ט, לאחר שסיפק עונה טובה מאוד במדי הטופיז ב-2013/2014 אך אכזב אשתקד בסביליה.

* ב"סאנדיי טיימס" מדווחים שמנצ'סטר סיטי היא אחת הקבוצות שעוקבות אחר מעמדו של אנחל די מריה במנצ'סטר יונייטד.

* שש קבוצות לוטשות עיניים אל עבר שחקן ברצלונה מארק בארטרה: מנצ'סטר סיטי, ליברפול, טוטנהאם, באיירן מינכן, אינטר ודורטמונד.

* אם יעזוב את סביליה, ככל הנראה יעדיף קרלוס באקה מעבר לליגה האיטלקית, כשרומא הפייבוריטית במירוץ להחתימו.

* ווסטהאם מעוניינת בצ'רלי אוסטין, שמבוקש גם על ידי סאות'המפטון וניוקאסל.

* אברטון עשויה לנסות לשאול את לוקאס פודולסקי.

* אם באס דוסט יעזוב את וולפסבורג, הזאבים עשויים לפנות למריו מנדז'וקיץ'.

מארק בארטרה שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
מבוקש בכל אירופה. בארטרה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully