וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי הודג'סון התמוגג: "ההופעה של ג'ק ווילשר היתה ברמה עולמית"

מאמן נבחרת אנגליה שיבח את קשר ארסנל על שערי הבכורה שלו בנבחרת וגם את רוני, שהשתווה לליניקר: "אפשר לסמוך עליו". דל בוסקה מרוצה מהניצחון של ספרד, פדרו מהלל את קסיאס

ג'ק ווילשר שחקן נבחרת אנגליה חוגג שער. GettyImages
מרגיש שהוא צריך לכבוש יותר. ווילשר/GettyImages

אנגליה עשתה אמש (ראשון) צעד ענק אל עבר הבטחת מקומה ביורו 2016, לאחר שגברה על סלובניה 2:3 ושמרה על מאזנה המושלם. רוב העיניים הופנו שוב אל עבר ויין רוני, שהשתווה לגארי ליניקר כסגן מלך שערי נבחרת שלושת האריות בכל הזמנים עם 48 - אחד פחות מבובי צ'רלטון.

"ההופעה שלו אמרה הרבה דברים על האדם שהוא", אמר רוי הודג'סון בסיום. "הוא קיבל מרפק במחצית השנייה. הרבה שחקנים היו מתקפלים, אבל הוא לא, הוא פשוט קם. אנחנו יכולים לסמוך עליו. הייתי רוצה שהוא יכבוש שלושער ונוכל לסיים עם הדיבורים על השיאים, אבל יש לו עוד הרבה זמן".

גיבור הערב היה ג'ק ווילשר, עם צמד פנטסטי. בסיום אמר קשר ארסנל על שעריו הראשונים במדים הלאומיים: "כמובן שזה נחמד, חיכיתי לזה הרבה זמן. בטח לא הייתי בועט את הבעיטה שהובילה לשער השני אם לא הייתי מבקיע את הראשון, אבל קיבלתי ביטחון. כבר אמרתי שאני צריך להבקיע יותר שערים, זה משהו שאני צריך להוסיף למשחק שלי, כמו פרנק למפארד, סטיבן ג'רארד ופול סקולס".

"ההופעה שלו במחצית השנייה היתה ברמה עולמית", אמר הודג'סון על קשרו. "הוא שלט מצוין במרכז השדה, ואם הוא ימשיך ככה, יהיה לנו שחקן טוב מאוד לעתיד".

גארי ליניקר התמוגג מהשער השני של ג'ק ווילשר ואמר: "הוא הבקיע שני שערים עוצרי נשימה, השער השני שלו הוא לדעתי אחת מעשרת השערים היפים ביותר בתולדות הנבחרת".

ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה חוגג שער. רויטרס
עוד אחד למניאק. רוני/רויטרס

גם לנבחרת ספרד זה הלך קשה. אלופת העולם לשעבר נעזרה בשער של דויד סילבה (45) כדי לנצח 0:1 בבלארוס, אך היא עדיין מפגרת בשלוש נקודות אחרי סלובקיה שבראש בית ג'.

"עשינו צעד גדול אל עבר היורו", אמר המאמן ויסנטה דל בוסקה. "עשינו מאמץ ענק אחרי שהעונה הסתיימה ושחקנים היו עייפים, אבל זה לא עצר אותנו מלעמוד במשימה. שלטנו במשחק לכל אורך הדרך, מלבד כמה דקות במחצית השנייה. היינו קצת עצלים בפתיחת המחצית השנייה, אבל זו תוצאה הוגנת ששמה אותה במקום טוב לעלות לאליפות".

פדרו הילל עם תום המשחק את איקר קסיאס, ואמר: "הוא שוער מצוין, והוא השוער הטוב ביותר עבורנו. אין עוד מה להגיד עליו". על כך שג'רארד פיקה זכה לקריאות בוז מחלק מאוהדי נבחרת ספרד אמר חלוץ ברצלונה: "הסגל הזה רחב וכולנו מסתדרים היטב אחד עם השני. המאמן שלנו עשה דברים גדולים, ואני משוכנע שנשיג דברים גדולים נוספים איתו".

עוד באותו נושא

מוקדמות יורו: ספרד ניצחה בבלארוס, אנגליה וסלובקיה מושלמות

לכתבה המלאה
איקר קסיאס (משמאל) מול דויד דה חאה שוערי נבחרת ספרד. GettyImages
קסיאס עדיף? שוער ריאל עם דה חאה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully