וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: וולקוב מועמד למכבי חיפה. לוי מעדיף בלם וחלוץ זרים

15.6.2015 / 8:28

מגן פרטיזן שעל מועמדותו פרסמנו בשבוע שעבר ברשימות, אך בעדיפות משנית לשמואל שיימן במקרה שטואטחה יילך. הערכה: שובל גוזלן יושאל. דניאל בורחל יסגור ביממה הקרובה?

שחקן פרטיזן בלגרד, ולדימיר וולקוב. AP
עוד שחקן יגיע מפרטיזן בלגרד? וולקוב/AP

מכבי חיפה כבר החתימה את הקשר ניקולה דרינצ'יץ', אבל על פי התקשורת הסרבית לא בטוח שזהו המונטנגרי האחרון שינחת בישראל כדי לחתום במועדון. כפי שפורסם בוואלה ספורט, ועל פי דיווחים מהיממה האחרונה, מכבי חיפה התעניינה בשני מחליפים פוטנציאלים למקרה שטואטחה יעזוב: הראשון הוא מגן פרטיזן ולדימיר וולקוב, והשני הוא שמואל שיימן.

וולקוב הוזכר כמועמד לחיפה במקביל להצעה שקיבל טאלב טואטחה לעבור לקסימפאשה הטורקית. במועדון טוענים כי בשלב זה לא יסגרו עם אף שחקן עד שטואטחה יעזוב, אולם המגן שהיה מבוקש בתקופת אלכסנדר סטנוייביץ', שמכיר היטב את דרינצ'יץ', יכול בהחלט להוות תחליף ראוי במקרה שזה יעזוב. "העדיפות הראשונה של רוני היא בלם וחלוץ. אם נביא חלוץ ישראלי, אז קשר", אמרו במועדון. כרגע, שיימן הוא האופציה הריאלית היחידה של הירוקים. בחיפה ממשיכים ללחוץ על בן שהר לחזור לישראל ושיחה נוספת נערכה איתו.

הקבוצה של רוני לוי תערוך אימון בכורה ללא האוהדים ביום ראשון, כשהאימון הרשמי יתקיים במועד מאוחר יותר. עד אז אמור דניאל בורחל, שפגישה עם נציגו אבי נימני תתקיים השבוע, לסגור את תנאיו. גם אייל משומר על סף סיכום בקבוצה. במועדון מקווים למצוא בלם בימים הקרובים כדי שיוכל לערוך הכנה ארוכה יותר עם הקבוצה. שובל גוזלן ישוחרר כנראה בגלל עומס חלוצים. עדיין לא ברור האם שחר הירש יישאר או יעבור במסגרת עסקה כלשהי. גוסטבו בוקולי ייפגש עוד השבוע עם הנהלת הקבוצה במטרה לצאת בהצהרה משותפת לגבי עניין הפרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully