וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאלב טואטחה מחזיק בהצעה מטורקיה. גם קבוצה מסין מעוניינת בו

9.6.2015 / 10:51

במכבי חיפה מודעים להצעה וחוששים: "עזיבה יכולה לפרק את המערך שרוני בונה. נשחרר רק תמורת הצעה חלומית". גל שיש וחן דילמוני הוזכרו כמועמדים. במועדון שוחחו עם בן שהר

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
מכירה שלו תכניס כסף, אבל תגרום לבעיה מקצועית. טואטחה/ניב אהרונסון

מגן מכבי חיפה, טאלב טואטחה, מחזיק בהצעה רשמית מהליגה הטורקית. הקבוצות שמעוניינות בשחקן הן קאסימפשה ובורסאספור. בימים הקרובים צפויה מכבי חיפה לקבל הצעה רשמית עבורו ובמועדון אישרו כי הם מודעים לפרטי ההצעה. גורם במועדון סיפר אתמול: "ידוע לנו שטואטחה מחזיק בהצעה חזקה מאוד מטורקיה. גם קבוצה מהליגה הסינית מעוניינת בו. נעשה הכול כדי להשאיר אותו בקבוצה".

לגבי ההצעה מסין, טואטחה מוערך מאוד על ידי המאמן הקודם, אלכסנדר סטנוייביץ', שמאמן בליגה השניה, ואם יסכים לעבור זה יהיה רק תמורת הכסף הגדול, שהביא את המאמן מישראל תמורת שני מיליון יורו לעונה. בחיפה טוענים כי למיטב ידיעתם האופציה הטורקית רצינית יותר, אך מדגישים כי עדיין לא קיבלו כל הצעה רשמית.

בחיפה טוענים כי לא ישחררו את השחקן, אלא אם כן תגיע הצעה קרוב לשני מיליון יורו. "זה יכול לפרק את המערך שרוני בונה. אין כוונה לשחרר את טואטחה, אלא אם כן תגיע הצעה חלומית", אמרו במועדון. המגן השמאלי של וולין האוקראינית, גל שיש, הוזכר כמועמד להגיע. גם שמו של חן דילמוני מקרית שמונה עלה, אבל עדיין לא ברור אם קרית שמונה תשחרר אותו. אם טואטחה בכל זאת יעזוב וחיפה תחתים זר בעמדה הזאת, המועמד המוביל להגיע הוא ולדימיר וולקוב שיעזוב את פרטיזן בלגרד והיה כמועמד להגיע בתקופת אלכסנדר סטנוייביץ'.

רוני לוי צפה בימים האחרונים בביצועים של החלוץ מרקו שצ'פוביץ'. החלוץ הוצע גם להפועל תל אביב, אבל מסכים לשחק בישראל בתנאי שישחק רק במכבי חיפה. כרגע, במועדון החליטו לרדת מהשחקן אלא אם כן לא ימצאו שחקן אחר. סיבה נוספת קשורה לעובדה שלוי מעדיף להחתים בלם וקשר זרים, ועם הסיכום של דרינצ'יץ' מכסת הזרים אינה מאפשרת לו להחתים זרים במקומות נוספים. זאת הסיבה שבגללה לוי חושש מאוד מעזיבת המגן.

לגבי עמדת הבלם, לוי ממשיך לחפש שחקנים בכירים. מריו מלוצ'ה הקרואטי שוב הוצע, אבל במועדון סבורים שיוכלו להחתים בלם בכיר יותר. לוי רוצה מאוד את בן שהר. ביומיים האחרונים עלה התפתחות נוספת, כשגורם במכבי חיפה שוחח עם החלוץ וניסה לשכנע אותו לחזור לישראל. "אם בן יחליט לחזור, נגיש עליו הצעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully