וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה: "ניימאר הוא שחקן שמכריע משחקים". החלוץ: "היה קשה"

ברזיל נשמה לרווחה אחרי ה-1:2 הדרמטי על פרו, כוכב ברצלונה כיכב עם שער ובישול מבריק. המאמן: "כל הנבחרות מרימות את הרמה שלהן מולנו". קולומביה מאוכזבת אחרי ההפסד לוונצואלה

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר מול שחקן פרו יואל סאנצ'ס. AP
הציל את הסלסאו. ניימאר/AP

נבחרת ברזיל נאלצה לעבוד קשה מאוד הלילה (בין ראשון לשני) לפני שניצחה את פרו 1:2. הפרואנים עלו ליתרון סנסציוני כבר בדקה השלישית, מרגלי כריסטיאן קואבה, אולם ניימאר דאג למנוע מבוכה גדולה. כוכב ברצלונה נגח את ה-1:1 אחרי חמש דקות, וחיכה לדקה ה-92 כדי לספק בישול גדול לדוגלאס קוסטה, שקבע את תוצאת המשחק.

"היה קשה, אבל השגנו את הניצחון וזו היתה המטרה שלנו", אמר ניימאר בסיום. "אני רוצה להמשיך לשבור שיאים של שערים, מסירות והכל. היום זה עבד, וכמעט הבקעתי צמד. פספסתי, אבל ההזדמנות הבאה שלי תיכנס".

מאמן הסלסאו דונגה הילל את כוכבו בסיום: "הוא שחקן שמכריע משחקים, והיתה לו עונה מדהימה בברצלונה, אבל כל שחקני הנבחרת קריטיים לנו. ניימאר, דוגלאס קוסטה ומיראנדה הם שחקני הכרעה. פרו גרמה לנו הרבה קשיים, אבל במחצית השנייה ג'פרסון לא נגע בכדור. ניסינו לשלוט במרכז השדה, ובמחצית השנייה זה עבד. כל הנבחרות שמשחקות נגד ברזיל מרימות את הרמה שלהן. נראה מה נעשה נגד קולומביה".

קולומביה עצמה היא המאכזבת הגדולה של הטורניר עד כה, לאחר שהפסידה הלילה 1:0 לוונצואלה. "זה חבל, אבל צריך לברך את ונצואלה על שהיוותה יריבה גדולה", אמר חוסה פקרמן המאוכזב. "זו פתיחה טיפוסית לקופה אמריקה, תמיד לוקח זמן להיכנס לקצב. לא הצלחנו להשלים את המסירות שלנו, שזה דבר שאנחנו בדרך כלל עושים. לא נעשה שינויים דרסטים במשחק נגד ברזיל".

השוער דויד אוספינה הוסיף: "ידענו שיהיה משחק קשה, אבל עדיין יש לנו עוד שני משחקים להפוך הכל. צריך להתאושש ולחשוב על ברזיל".

רדאמל פלקאו שחקן נבחרת קולומביה מאוכזב. AP
איך מתאוששים? פלקאו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully