וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "עשינו היסטוריה", גיא גודס: "להיות או לחדול? נראה ברביעי"

14.6.2015 / 23:17

מאמן הפועל אילת חגג את הניצחון על מכבי תל אביב: "הרגשתי שאנחנו רעבים". מאמן מכבי תל אביב: "יש לנו אותן בעיות של חיסרון מספר שחקני מפתח. נהיה חייבים לרצות יותר במשחק החמישי"

one

הפועל אילת דאגה לשמור על מתח עד הרגע האחרון. אחרי ה-0:2 בתחילת סדרת חצי גמר הפלייאוף נדמה היה שהצהובים הולכים לטייל אל הגמר מול הפועל ירושלים, אבל פתאום הכול השתנה. אחרי הניצחון ביד אליהו, השחקנים של אריק שיבק עשו את הבלתי ייאמן כשניצחו בבית 79:92 את האלופה, וכעת אנחנו עומדים ב-2:2 לפני משחק חמישי ומכריע ביום רביעי הקרוב. מה שמעניין במקרה של מכבי הוא שמעולם הקבוצה לא שמטה יתרון של 0:2 בסדרות פלייאוף, ויותר מכך היא מעולם לא הפסידה בשני משחקים רצופים באותה סדרה בפלייאוף. ואם הולכים קצת אחורה להיסטוריה, הרי שבפעם היחידה שאילת ניצחה את מכבי תל אביב פעמיים באותה עונה, זה נגמר עם איבוד האליפות בעונת 1992/3.

מכבי תל אביב הפסידה באילת ונגררה למשחק חמישי

שחקן הפועל אילת, אדריאן יוטר. ברני ארדוב
עכשיו מחכה להם משחק על כל הקופה ביום רביעי. שחקני אילת/ברני ארדוב

אפיק ניסים, שכיכב במשחק עם 18 נקודות, זכה לתשואות רבות מהקהל שביקש לחבק אותו. ניסים הצטנע ואמר: "כל הכבוד לקהל הזה שבא לעודד אותנו ולדחוף אותנו, כל הכבוד לשחקנים ולצוות על המאמץ. אחרי שהיינו בפיגור 2:0, זה משהו די גדול, אנחנו שמחים מאוד. לא ממש חשבנו על ההיסטוריה, אלא על איך לבוא למשחק עם האנרגיות הנכונות".

אריק שיבק, מאמן הפועל אילת, היה נרגש בסיום, ואמר: "כל הכבוד לשחקנים על מה שהם עשו פה בשבוע האחרון מבחינה פיזית, מנטלית, מקצועית, אבל אני שם את הנושא המקצועי בסוף. לחזור מ-2:0 ל-2:2 נגד מכבי זה לא פשוט. שיחקנו כדורסל נהדר. בפעם האחרונה שאילת ניצחה את מכבי פעמיים באותה עונה, מכבי איבדה את האליפות ב-92/93. אני קודם כל צריך לשמוח היום, וגם קצת מחר. מכבי זו עדיין מכבי, המשחק החמישי אצלם בבית, אבל עם הלב והנשמה שבאנו היום, הכול אפשרי. מבחינה מקצועית, שמרנו על הכדור נפלא. כמעט ולא איבדנו כדורים, שמרנו על הריבאונד בצורה כמעט מושלמת, וברגע שאתה עושה את זה טוב מול מכבי, זה אומר הרבה".

במסיבת העיתונאים הוסיף שיבק: "אמרתי לדורון הרציקוביץ' ששאל אותי בצהריים מה מצב קבוצה, שבשלבים כאלו יש או שובע או רעב. הרגשתי שאנחנו רעבים וזה חלק מהנאה. עשינו כאן משהו היסטורי. כולם אומרים שזה משהו שעוד לא היה, שיחקנו כדורסל מהנה, זה הטופ של היום, וננסה לקבוע טופ חדש מחר. ברור לנו שאם פארגו משתולל כמו בשני המשחקים הראשונים, יהיה קשה לנצח את מכבי תל אביב, אבל אם נצליח לעצור אותו כמו בשני המשחקים האחרונים, זה מצליח, והניצחונות הם הראיה לכך. הקפטן של הקבוצה אפיק ניסים לקח כאן את האחריות ברגעי ההכרעה וזה מה שהוא עשה היום. זה לא עניין של ביטחון של קבוצה, אלא אמונה שאתה יכול לעשות את זה. זה כל מה שצריך ועשינו את זה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס. ברני ארדוב
"נצטרך להביא את הרצון ולרצות יותר מאילת". גיא גודס/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, אמר בסיום: "יש לנו אותן בעיות כמו חיסרון של מספר שחקני מפתח. התמודדנו מול 40 דקות של אזורית, אבל מבחינה הגנתית אני חושב שיש לנו הרבה בעיות ומאצ' אפים. ביום רביעי אנחנו חייבים להגיע הרבה יותר אגרסיביים ונחושים. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שיש חיסרון של שחקנים מסוימים כמו דווין סמית', שהוא שחקן של 15 נקודות במשחק, וכך גם לגבי לנדסברג. אלה דברים שאתה לא מתכנן".

על המשחק ביום רביעי הוסיף גודס: "להיות או לחדול? את זה נראה ביום רביעי. הייתה לנו תקופה מסוימת ללא פציעות, אבל כשיש פצועים זה פוגע בכימיה ובשטף כקבוצה. כמאמן הפציעות מאלצות אותך לשנות דברים, אבל זה לא קל. ביום רביעי אנחנו צריכים לבוא ולתת את הכול כדי להגיע לגמר. בסופו של דבר אתה צריך להביא את הרצון ולרצות יותר מאילת כדי להמשיך ולנצח".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully