וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל סיימה את המוקדמות ללא ניצחון וירדה שלב

הנבחרת נחלה הפסד שישי במוקדמות אליפות אירופה, הפעם 32:23 בסרביה, ובקמפיין הבא תתחיל כבר מהסיבוב הראשון. עומר דבדה ודניאל פרידמן בלטו עם חמישה שערים כל אחד

ניבו לוי שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
בקמפיין הבא מתחילים מהדרג הכי נמוך. ניבו לוי/ניב אהרונסון

נבחרת ישראל סיימה הערב (ראשון) את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה בכדוריד, עם הפסד שישי, הפעם 32:23 בסרביה. ההפסד הזה הוריד את הנבחרת שלב אחד לקראת מוקדמות אליפות אירופה הבאה. בכך הסתיים הלילה גם עידן דראגן ג'וקיץ' הסרבי כמאמן ראשי (מו"מ מתקיים עם פר קרלן השבדי כמחליפו).

הנבחרת פתחה טוב את המשחק מול הסרבים עם צמד שערים של עומר דבדה שקבעו 5:4 אחרי שבע דקות. דבדה הוסיף צמד והיתרון של הסרבים שוב הצטמק (7:6 בדקה ה-12). הסרבים ברחו, ודניאל פרידמן וניבו לוי צימקו ל-12:9 בדקה ה-20. מכאן, הסרבים ברחו ליתרון של שבעה שערים במחצית, והמשיכו להשתפר במחצית השנייה.

למרות המאזן נטול הניצחונות, צריך לזכור שהנבחרת ניצבה בקמפיין הזה מול נבחרות מהטופ העולמי (סרביה, איסלנד ומונטנגרו) ובנוסף היא חסרה שורה של שחקני מפתח שהובילו אותה בקמפיינים הקודמים - אבישי סמולר, חן פומרנץ ששותף רק בשני משחקים, אריאל רוזנטל, עומר דבדה שהחמיץ חלק מהמשחקים, וגם בשער היו שינויים רבים עם ההיעדרות של אלדר שיקלושי וגיל יעקב. לפחות הצעירים צברו ניסיון ויובילו בקמפיין הבא.

הנבחרת ירדה לדרג הראשון (בשל יחס שערים שלילי, יחד עם נבחרות טורקיה ופינלנד), כפי שהחלה את מוקדמות אליפות אירופה ב-2014. אז היא עברה את רומניה, בלגיה ואירלנד בדרך לשלב השני, שבו משחקות הנבחרות הטובות ביבשת. גם הפעם היא תצטרך לעמוד באתגר חדש.

כבשו לישראל: עומר דבדה ודניאל פרידמן 5 כל אחד, ניבו לוי 4, עידו טוראל 3, אלכס סיצ'נקו ועמית סטלמן 2 כל אחד, ולדי קופמן ודניאל שקלים 1 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully