וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוויפ מהדהד: אולימפיאקוס מחצה את פנאתינייקוס וזכתה באליפות

אחרי הפסקה של שנתיים, אולימפיאקוס השיבה את תואר האליפות מול היריבה השנואה עם ניצחון 74:93. בספרד, שלשה גדולה של נבארו 20 שניות לסיום סידרה לקטלאנים 2:3 על מלאגה ומפגש עם ריאל מדריד בגמר

שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס. GettyImages
עוד אליפות על חשבון האקסית. ספאנוליס/GettyImages

ליגות הכדורסל הגדולות באירופה נמצאות בשלבי הפלייאוף המכריעים שלהן והערב (ראשון) הגיעה הליגה היוונית לסיומה, עם סוויפ מהדהד של אולימפיאקוס על היריבה השנואה פנאתינייקוס, 0:3.

סגנית אלופת אירופה ניצחה הערב 74:93 באולמה הביתי. אחרי פתיחה צמודה ברחו שחקני אולימפיאקוס ליתרון 12 במחצית. הרבע האחרון החל בסימן פנאתינייקוס, אך עבירה טכנית ושלשה של ספאנוליס סגרו את הסיפור.

זוהי זכייה שביעית של אולימפיאקוס בפורמט הנוכחי של הליגה, שהחל ב-1987, והראשונה אחרי הפסקה של שנתיים. לפאו יש 15 אליפויות, תשע מתוכן בין 2003 ל-2011.

שחקן ברצלונה, חואן קרלוס נבארו, מול שחקן ריאל מדריד, פליפה רייס. GettyImages
תתכוננו לעוד קרב ביניהם. נבארו מול רייס/GettyImages

ספרד: ברצלונה הדיחה את מלאגה בדרך לגמר הפלייאוף

הליגה הספרדית החזקה סיפקה דרמה גדולה שבסיומה עלתה ברצלונה לגמר הפלייאוף אחרי 74:77 קשה בבית על מלאגה ו-2:3 בסדרה כולה.

אחרי שפירקה את מלאגה בשני המשחקים הראשונים בבית, ברצלונה הפסידה בשני משחקי החוץ וחזרה לביתה במצב של 2:2 בסדרה ובידיעה שהיא חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוי לשמור על תארה. הקטלאנים הצליחו לפתוח פער ברבע הרביעי, אבל מלאגה לא נשברה וסל של ואסקס קבע שוויון 72, 40 שניות לסיום. אלא שאז הגיע חואן קרלוס נבארו הבלתי נגמר שקבר שלשה והעניק לקטלאנים יתרון עליו הם שמרו עד הסיום.

נבארו סיים את המשחק עם 10 נקודות, כשתומאס סאטורנסקי הצ'כי מככב עם 10 משלוש ו-5 אסיסטים. דשון תומאס הוביל את המנצחים עם עם 14 נקודות. ריאן טולסון, ג'ייסון גריינג'ר ופראן ואסקס, אקס ברצלונה קלעו 10 כ"א למפסידה. ברצלונה תפגוש בגמר הקלאסי את ריאל מדריד אלופת אירופה לסדרה שצפויה להיות לוהטת כרגיל.

* בטורקיה, קרשיאקה ממשיכה לעשות חיל והערב היא עלתה ליתרון 1:2 בסדרת הגמר מול אנדולו אפס. הקבוצה מאיזמיר שהדיחה בחצי הגמר את פנרבחצ'ה אולקר וגנבה ניצחון חוץ באיסטנבול ניצחה 65:71 את הקבוצה של איבקוביץ', שחסרה את תומא הרטל הרכז הצרפתי המושעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully