וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל חזר לככב על הדשא: זכה בטורניר שטוטגרט

לראשונה מזה חמש שנים, השור ממאיורקה משיג תואר על הדשא אחרי ניצחון 6:7 (3), 3:6 על ויקטור טרויצקי הסרבי תוך שעה ו-27 דקות. זהו התואר השני של הספרדי השנה וה-66 שלו בסך הכול

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
יש רכב. נדאל/GettyImages

אחרי הרולאן גארוס נדמה היה שרפאל נדאל פגיע ואולי יהיה קשה לו להתאושש מההפסד ברבע הגמר לנובאק דג'וקוביץ', אבל היום (ראשון) כבר אפשר היה לראות את השור ממאיורקה במיטבו. נדאל זכה בטורניר שטוטגרט ועשה זאת עם 6:7 (3), 3:6 על ויקטור טרויצקי הסרבי.

הזכייה של נדאל סידרה לו סכום נאה של 104,600 יורו, כמו גם 250 נקודות דירוג ורכב, אבל יותר מכך הניצחון מספק הצהרת כוונות לגבי ההמשך עם זכייה ראשונה בטורניר על הדשא מזה חמש שנים (הפעם האחרונה הייתה בווימבלדון ב-2010). בסך הכול סופר נדאל 66 תארי יחידים, אבל אם מסתכלים על השנה הנוכחית, זהו בסך הכול התואר השני שלו העונה.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
היה זקוק לניצחון הזה אחרי ההפסד הכואב לנולה ברולאן גארוס/GettyImages

המשחק מול טרויצקי אילץ את נדאל לשהות על הדשא שעה ו-27 דקות. המדורג הבכיר בטורניר היכה 11 אייסים ונהנה מ-86 אחוזים בהגשות הראשונות. במערכה הראשונה קיבלנו דו קרב נטול שבירות, ואז הגיע שובר השוויון שבו נדאל אמנם איבד נקודה אחת בהגשות שלו, אבל השיג שתי שבירות שסידרו לו 3:7.

המערכה השנייה הייתה גם היא מאוזנת בשלושת המשחקונים הראשונים שבהם השניים שמרו על ההגשות, אבל אז נדאל השיג את השבירה שסידרה לו יתרון 1:3, ומכאן הוא כבר לא הביט לאחור והשלים 3:6 בדרך לזכייה שלישית בתואר בשטוטגרט אחרי שהוא הספיק לחגוג ב-2005 וב-2007. הניצחון הזה גם משפר את המאזן של נדאל מול טרויצקי ל-0:5, אבל זה כמובן החלק הפחות חשוב מבחינתו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ויקטור טרויצקי טניסאי סרבי. GettyImages
נשאר עם המחמאות. טרויצקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully