וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: קשיים במו"מ עם אבוקסיס, דמאיו יפנה למאמן אחר?

14.6.2015 / 17:38

מספר מחלוקות בין המאמן לבעלים דמאיו מעכבות את החתימה הרשמית בין השניים. ההכנות לעונה הקרובה עדיין מוקפאות, הזרים דלה איינוגבה, פדרו גלבאן וקסטוטיס איבשקביצ'יוס צפויים להמשיך

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. מגד גוזני
עדיין לא חתם על חוזה חדש. אבוקסיס/מגד גוזני

בני יהודה שעלתה העונה בחזרה לליגת העל, טרם החלה בהכנות לקראת העונה הקרובה. בשלב זה מוקפאים כל המגעים עם שחקני הקבוצה שסיימו חוזה או עם שחקנים אחרים, בעיקר בשל העובדה שלא נחתם עדיין חוזהו של המאמן יוסי אבוקסיס.

לאחרונה נתגלעו מספר מחלוקות בין הבעלים משה דמאיו לאבוקסיס, בעיקר על רקע איוש סגל השחקנים לקראת העונה הקרובה, דבר שמעכב את החתימה הרשמית בין השניים. יש לציין שהתנאים הכספיים של אבוקסיס כבר סוכמו ואינם מהווים שום מחלוקת בין דמאיו למאמן. במידה שהשניים לא יגיעו להסכמות כבר בימים הקרובים, יפנה הבעלים לחפש מאמן אחר לקבוצה.

בד בבד עם הנסיונות לסגור את המגעים עם המאמן, מנסה דמאיו לגייס ספונסרים ומקורות הכנסה כדי להעמיד תקציב ראוי לקבוצה, לקראת המאבקים בליגת העל. בגזרת השחקנים, אמורים שלושת הזרים, דלה איינוגבה, פדרו גלבאן וקסטוטיס איבשקביצ'יוס, שחתומים על חוזה, להמשיך בקבוצה גם בעונה הקרובה ואליהם יצורפו שני זרים חדשים. הקשר הוותיק אסי בלדוט, סיים אמנם את חוזהו, אך יישאר בוודאות שנה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully