וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חנן קולמן חתם לשנתיים נוספות

14.6.2015 / 16:21

הגארד הישראלי-דני בן ה-31 ימשיך בקבוצה אחרי עונה מצוינת בה קלע 7.9 נקודות למשחק וקבע שיאי קריירה באסיסטים וריבאונדים. הבעלים ג'ף רוזן: "חנן עשה התקדמות יפה, תרומתו היא נכס"

שחקן מכבי חיפה חנן קולמן. אדריאן הרבשטיין
עונה מרשימה שזיכתה אותו בחוזה חדש. חנן קולמן/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הגארד הישראלי-דני חנן קולמן לשתי עונות נוספות, עד 2016/17. פרטי החוזה לא פורסמו.

"חנן עשה התקדמות יפה העונה ותרומתו לקבוצה, על המגרש ומחוצה לו, היא נכס למכבי חיפה", אמר הבעלים ג'ף רוזן.

המאמן רמי הדר הוסיף: "התרומה של חנן עם הצטרפותו לקבוצה בשנה שעברה הייתה מרשימה באספקט המקצועי ומרשימה עוד יותר באספקט האנושי. חנן הוא חלק חשוב בפאזל שאנחנו בונים לשנה הבאה ואני שמח שהוא חוזר".

קולמן, בן 31, שיחק ב-23 משחקים בעונה הסדירה במדי מכבי חיפה, כאשר הוא מעמיד ממוצעים של 7.9 נקודות (36.8% לשלוש) ושיאי קריירה של 3.7 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים ב-26.8 דקות משחק בממוצע. לפני ששיחק במדי הירוקים, הוא הופיע ב-8 משחקים במדיה של קבוצת ראנדרס מהליגה הבכירה בדנמרק והעמיד ממוצעים של 11.1 נק' (37.5% מחוץ לקשת), 5.4 ריב' ו-3.6 אס' ב-27.4 דקות משחק.

בחיפה, שהודיעה על הארכת חוזהו של רמי הדר יום לאחר סיום העונה, ימשיכו גם רנה רוז'ו ו-וויל גרייבס שחתמו מראש על חוזה עד תום העונה הבאה, ואם הירוקים ירצו להשתחרר מהחוזה עמם, עליהם להגיע עמם לסיכום. בקבוצה מעוניינים להאריך את חוזיהם של אלכס צ'וברביץ' ובן רייס גם כן. במורן רוט, שנחשב למועמד להמשיך גם כן, מעוניינת גם הפועל חולון כפי שפורסם בוואלה ספורט. בגזרת המועמדים השמות החמים שעלו הם ניב ברקוביץ, שלומי הרוש ועוז בלייזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully