וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ארגון השחקנים לאיגוד: דחו את פתיחת אימוני נבחרת ישראל

14.6.2015 / 15:34

ניר אלון התלונן במכתב למנכ"ל איגוד הכדורסל כי שחקני מכבי תל אביב והפועל ירושלים לא יקבלו חודש מנוחה כפי שסוכם בספטמבר, ודרש לפתוח את האימונים באיחור של חמישה ימים

יותם הלפרין באימון נבחרת ישראל. קובי אליהו
אחד מארבעת השחקנים שלא יזכו לחודש מנוחה. יותם הלפרין/קובי אליהו

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין הכריז ביום שישי האחרון כי אימוני הנבחרת לקראת אליפות אירופה 2015 ייצאו לדרך ב-21 ליולי, כשישה שבועות לפני פתיחת משחקי האליפות במונפלייה. 48 שעות לאחר מכן הגיעה התגובה של יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון, ששלח מכתב למנכ"ל האיגוד יעקב בן שושן ובו הוא דורש לדחות את פתיחת האימונים ל-26 ביולי, אחרת יאלצו השחקנים לפעול לפי האמצעים העומדים לרשותם.

במכתבו פונה אלון לבן שושן וכותב: "בסיכום מיום 3 ספטמבר 2014 בחתימתך, נכתב: "לכל שחקן תינתן חופשה בת חודש ימים לפחות, בין תום משחקי ליגת העל בכדורסל, לרבות משחקי הפלייאוף, לפתיחה רשמית של אימוני הנבחרת בקיץ, וזאת החל מתום עונת המשחקים 2014/15 ואילך". בהתאם להוראות שהעביר מנהל הנבחרת הנדונה לשחקנים, אימוני הנבחרת הקיץ אמורים להתחיל ביום 21/7/15 - פחות מחודש מתום משחקי פלייאוף ליגת העל (שמסתיימים ביום 25/6/15). אשר על כן, ובהתאם לסיכום הנ"ל, אבקשתך להורות להנהלת הנבחרת שלא להתחיל את האימונים לפני יום 26/7/15".

עומרי כספי באימון נבחרת ישראל. קובי אליהו
צפוי לפתוח את האימונים באיחור קל. כספי/קובי אליהו

יש לציין כי רק ארבעה שחקנים - יותם הלפרין, ליאור אליהו, יוגב אוחיון ובר טימור - מתוך סגל של 19 שחקנים שזומנו לפגישה ביום שישי במשרדי איגוד הכדורסל יסיימו את ליגת העל ב-25 ביוני 2015, ושאר השחקנים זוכים למנוחה של כחודש וחצי. כמו כן, מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין היה מהתומכים הבולטים של מאבק השחקנים לקבל מנוחה של חודש לפחות, ואף התבטא בנושא כנגד ההחלטה לסיים את הליגה כה מאוחר. עם זאת, גורמים באיגוד הכדורסל אמרו לוואלה ספורט כי אין בכוונת הנבחרת לפתוח את האימונים מאוחר יותר וככל הנראה השחקנים הנ"ל יקבלו את החודש מנוחה ויפתחו את האימונים חמישה ימים מאוחר יותר. יש לציין כי גם עומרי כספי, שכבר טס לארצות הברית בסוף השבוע על מנת להתאמן לקראת חוזה חדש ב-NBA, וגל מקל, שאמור להצטרף אליו, צפויים לפתוח את האימונים באיחור קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully