וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "חבל מאוד". טבס: "אני עצבני", מסצ'ראנו: "שיחקנו באש"

נבחרת ארגנטינה שמטה שתי נקודות בדרך לתיקו דרמטי מול פרגוואי, הפרעוש יודע: "היינו צריכים להרדים את המשחק". המאמן טאטה מרטינו: "אני מאוד מודאג מהפערים בין שתי המחציות"

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. AP
ערב עגום. מסי/AP

לא כך קיוותה נבחרת ארגנטינה לפתוח את הופעותיה בקופה אמריקה 2015. האלביסלסטה, שכמו תמיד רואים בעצמם מועמדים בכירים לזכייה בטורניר, למרות שלא עשו זאת כבר 22 שנים, הובילו 0:2 עד לדקה ה-60 מול פרגוואי משערים של סרחיו אגוארו וליאונל מסי. אלא שאז באה נפילה חדה ביכולת והעונש הגיע בדמות שער שוויון דרמטי של לוקאס באריוס, שבדקה ה-90 קבע 2:2 ושלח את ארגנטינה לעשות חושבים.

ליאונל מסי סיכם: "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה, אבל במחצית השנייה נרדמנו לגמרי. חבל מאוד לסיים משחק ככה. כשאתה כבר מוביל 0:2, כואב מאוד לסיים רק בתיקו, אבל צריך להמשיך הלאה, לחשוב על אורוגוואי ולהשתפר. היינו צריכים להחזיק יותר בכדור ולהיות רגועים יותר בהתקפה. במחצית השנייה פרגוואי התחילה לשחק והמשחק הפך לקצבי. הם התקרבו אלינו לאט לאט, עד שמצאו את השוויון. היינו צריכים להרדים את המשחק במקום לתת להם להיכנס לקצב".

חברו של הפרעוש לברצלונה, חאבייר מסצ'ראנו הוסיף: "הדרך בה הרמה שלנו ירדה ככל שהמשחק התקדם היא מדאיגה מאוד. אי אפשר לשחק טוב כל כך במחצית הראשונה ואז רע כל כך במחצית השנייה. אנחנו חייבים להשתפר משמעותית. שיחקנו באש, וקיבלנו כוויה". קרלוס טבס אמר: "אני עצבני. חטפנו שוויון למרות מחצית ראשונה טובה מאוד. לא ידענו לשמור על הקצב ונתקענו". המאמן טאטה מרטינו: "איבדנו שליטה על המשחק. אני מאוד מודאג מהפערים בין שתי המחציות, כי במחצית השנייה הם הגיעו לארבעה או חמישה מצבים לכיבוש". מרטינו אגב, שהורחק במהלך המשחק, הורחק ממשחק נוסף ולא יעמוד על הקווים מול ג'מייקה.

מי שכן עשתה את העבודה, גם אם בקושי רב, היא האלופה המכהנת אורוגוואי, שניצחה 0:1 דחוק את ג'מייקה משער של כריסטיאן סבוז'ה רודריגס. מאמן הסלסטה, אוסקר טבארס, יודע: "אנחנו נמצאים בתהליך של עבודה וצריכים להשתפר במהירות האפשרית בשביל להצליח בקופה הזו. יש דברים שיראו טוב יותר ככל שהזמן יעבור. הצלחנו להעביר את הכדור אל חצי המגרש של היריבה רוב הזמן וזה גם עזר לנו לכבוש בסופו של דבר. אבל עדיין לא היינו מספיק חדים מול השער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully