וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השער המוקדם הרס את המשחק": הקבוצה שהפסידה 36:0 בגביע האסטוני

קבוצת החובבים וירטסו התארחה אצל טאלינה FC אינפונט במסגרת שלב ה-1/64 של הגביע וספגה תבוסה היסטורית. ברחבי הרשת דווקא פרגנו לה והשתעשעו ("שיט, שמתי אובר על 36.5 שערים")

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא כוחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

משחק במסגרת הסיבוב הראשון של הגביע האסטוני סיפק אמש (שבת) תוצאה לא שגרתית: 0:36. כן, זו אינה טעות. 0:36.

טאלינה FC אינפונט, המדורגת חמישית בליגה הבכירה באסטוניה, פגשה את הקבוצה החובבנית וירטסו ופשוט התעללה בה, אין דרך אחרת לתאר זאת.

בדקה הראשונה נפל השער הראשון במשחק, בדקה החמישית זה כבר היה 0:3, בדקה ה-20 0:7 ובמחצית, 0:13. אבל המבול האמיתי היה במחצית השנייה של המשחק, שם החבר'ה החובבנים באמת התעייפו וספגו עוד 23 שערים ובסך הכול, 36.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוח הכובשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוצאות אסטרונומיות כאלה לא ממש נדירות בגביע האסטוני, שם אין דירוג וההגרלה בשל ה-1/64 פתוחה לחלוטין. רק שלשום משחק שם הסתיים ב-0:20, כאשר גם הוא הפגיש בין קבוצה מהליגה הראשונה לקבוצת חובבים, אבל הפעם נשבר גם שיא, כאשר התוצאה הגבוהה ביותר עד היום בתחרות הזו הייתה ה-0:25 של נרבה טראנס מול וולגה ווריירס ב-1998/99.

בדיווח על המשחק בתקשורת האסטונית כונתה וירטסו, השוכנת בכפר קטנטן בקצה אסטוניה, "קבוצת פאב". מדי השחור-לבן של הקבוצה, שהוקמה רק במרץ 2012, הם מחווה ליובנטוס ובעיקר לחולצה שלבש אלסנדרו דל פיירו במשחקו האחרון עם הגברת הזקנה.

מי שכיכב על כר הדשא היה טרבור אלהי, שניצל את המשחק הקליל כדי לסיים עם לא פחות מעשרה שערים. למעשה, מלבד השוער של אינפונט, כל עשרת השחקנים האחרים מצאו את הרשת לפחות פעם אחת וכמוהם גם המחליף היחיד שהקבוצה שיתפה.

המשחק הפך לסוג של סנסציית רשת כאשר גולשים ברחבי כל העולם נחשפו אליו והשתעשעו מהתוצאה ("השער המוקדם של אינפונט הרס את המשחק" או "שיט, הימרתי על אובר 36.5 שערים") וגם דף הפייסבוק של וירטסו זכה לשלל לייקים של ניחומים, כאשר הגולשים שאלו את אנשי הקבוצה "למה השופט הוסיף שתי דקות למשחק אם התוצאה הייתה 0:34?" וטוענים "הגול שקבע 0:25 היה אופסייד ברור".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני וירטסו יחפשו אתגרים שיותר מתאימים להם/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אסטוניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully