וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.6: סוכמה העברת מתאו קובאצ'יץ' מאינטר לליברפול

באנפילד ישלמו 25 מיליון יורו על הכישרון הקרואטי בן ה-21 של הנראזורי, נציג ברצלונה נשלח לברזיל להשלים רכש עתידי, נאפולי שוקלת להחזיר את פפה ריינה, גם פ.ס.ז' במרדף אחרי פטר צ'ך

שחקן אינטר, מתיאו קובאצ'יץ', חוגג. AP
נסללה הדרך לאנפילד. קובאצ'יץ'/AP

העברות:

* זדנק זמאן, מאמנה הוותיק של קליארי לשעבר מונה למאמנה החדש של לוגאנו השוויצרית.

* בורוסיה דורטמונד הודיעה על החתמתו של השוער השוויצרי הצעיר, רומן בורקי בן ה-24, ששיחק בעונה החולפת במדיה של פרייבורג. לבורקי 34 הופעות בעונה שעברה בבונדסליגה, כמו גם שתי הופעות בנבחרת הבוגרת של שוויץ.

גרסון שחקן נבחרת ברזיל הצעירה. AP
בקרוב בברצלונה? גרסון במדי ברזיל הצעירה/AP

שמועות

* אריידו בראידה, ראש המערך הספורטיבי של ברצלונה, נשלח לברזיל כדי לסגור את עסקת גרסון. ברצלונה שילמה 3 מיליון יורו כדי להשיג זכות ראשונים על הקשר בן ה-18 של פלומיננזה, שנחשב לאחד הכישרונות המבטיחים בברזיל ומושווה לפול פוגבה. כעת ברצלונה רוצה להשלים את העסקה ולצרף אליו את החלוץ קנדי. אם יירכש, גרסון יעבור בינואר.

* באנגליה ובקרואטיה מדווחים שאינטר וליברפול סיכמו על העברת מתיאו קובאצ'יץ' ממילאנו לאנגליה, לאחר שהגיעו לפשרה לגבי עמלת ההעברה. ליברפול צפויה לשלם 25 מיליון יורו על מי שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים ביבשת. הקשר המרכזי בן ה-21 של אינטר רשם כבר 80 הופעות במדי הנראזורי ועוד 19 הופעות במדיה של נבחרת קרואטיה.

* ניוקאסל מעוניינת להחתים את חלוץ ווסטהאם אנדרי קארול, ולהחזיר אותו לסנט ג'יימס'ס פארק, בו התחיל את הקריירה.

* נאפולי מעוניינת להחזיר לשורותיה את השוער פפה ריינה, ששיחק מאז קיץ 2014 בבאיירן מינכן.

* גלאטסראיי להוטה להחתים את חלוץ ארסנל לוקאס פודולסקי, ששיחק בחצי העונה החולפת במדי אינטר. "פודולסקי ואנדרה ז'יניאק ברשימה שלנו, עדיין לא נכנסנו לשיחות ירישות עליהם", אמר מנג'ר גלא חמסה חמאסוגלו.

* פריס סן ז'רמן נכנסת למרדף אחר שוער צ'לי פטר צ'ך, בו מעוניינת ארסנל. לפי "מירור" הבריטי, גם מנצ'סטר יונייטד עשויה להיאבק על שירותיו אם דויד דה חאה יעבור לריאל מדריד.

* בברזיל מדווחים שמילאן מכינה הצעה לסנטוס הברזילאית עבור קשרה לוקאס לימה בן ה-24. חוזהו של השחקן הוא עד דצמבר 2017 וההערכות הן שמחירו יעמוד על כ05 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לוקאס פודולסקי שחקן אינטר. GettyImages
סומן באיסטנבול. פודולסקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully