וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומד לשנות את דעתו? ספ בלאטר שוקל להמשיך בתפקידו כנשיא פיפ"א

כשבועיים לאחר שהטיל את הפצצה והודיע על התפטרותו, מדווח עיתון שוויצרי בעזרת מקורב לבלאטר כי הנשיא התרגש מהתמיכה שקיבל מאפריקה ואסיה ועשוי לשמור על התפקיד למרות הכול

התפטרות ספ בלאטר נשיא פיפ"א. מערכת וואלה!
ידהים את כולם פעם נוספת? בלאטר/מערכת וואלה!

האם הכול היה תרגיל? הצגה? העיתון השוויצרי "שוויץ אם סונטג" מדווח היום (ראשון) כי ספ בלאטר שוקל להישאר בכל זאת בתפקידו כנשיא פיפ"א, זאת למרות שהודיע על התפטרותו מהארגון לפני כשבועיים.

הדיווח בתקשורת השוויצרית מתבסס על מקור אנונימי שהוגדר כ"מקורב לבלאטר" וסיפר כי הנשיא הכל יכול של ארגון הכדורגל העולמי זכה לתמיכה מהתאחדויות כדורגל רבות מאפריקה ואסיר, שם ביקשו ממנו לשקול שוב את המשך דרכו בארגון ואת החלטתו לשים את המפתחות על השולחן.

המקור אמר לעיתון כי בלאטר חש נרגש מאוד לאור התמיכה הרבה לה זכה וכי הוא לא פוסל לוותר על התפטרותו ולהמשיך בתפקיד, זאת למרות שקונגרס החירום שנקבע על מנת לבחור לו מחליף כבר קיבל כמעט באופן סופי תאריך יעד, ה-16 בדצמבר. בעיתון הוסיפו כי התפטרותו המפתיעה של ראש מערך התקשורת של פיפ"א, וולטר דה גרגוריו, שעזב את תפקידו ביום חמישי, נובעת מכך שהוא היה אחד הקולות הבולטים שקראו לבלאטר לעזוב וכעת, כאשר הבין דה גרגוריו כי הנשיא בהחלט עשוי להמשיך בתפקידו, הוא החליט לנטוש בעצמו. פיפ"א סירבה להגיב על כל ההתפתחויות החדשות.

  • עוד באותו נושא:
  • ספ בלאטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully