וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס על "הסכסוך" עם ליאו מסי: "צחקנו מכל מה שאמרו עלינו"

קרלוס טבס חוזר עם ארגנטינה לקופה אמריקה, מכחיש מתיחות עם מסי ומהלל את חברו לנבחרת, ומספר על ההתבגרות שלו, השינוי המנטלי שעבר, ועבור מי הוא משחק

קרלוס טבס באימון נבחרת ארגנטינה, מאחוריו ליאונל מסי. רויטרס
חזר ליהנות מהנבחרת. טבס/רויטרס

ארגנטינה תשחק הלילה נגד פראגוואי במשחקה הראשון בקופה אמריקה (00:30, 5 פלוס לייב), ולקרלוס טבס אין זיכרונות נעימים מהטורניר. המשחק האחרון שלו במדי ארגנטינה בטורניר היה ב-2011, כשהיא אירחה את הקופה, וקרליטו החטיא פנדל קריטי ברבע הגמר מול אורוגוואי. מאז הוא לא שיחק בקדנציה של אלחנדרו סאבלה, אבל עכשיו השחקן המכונה "נציג העם" חוזר לסגל תחת חרארדו מרטינו.

"הכדורגל שיעמם אותי, לא פחות מהכינוי הזה", סיפר, "לשחק כל כך הרבה כדורגל משעמם אותך. מגיע רגע שבו אתה חייב הפסקה, שאתה פשוט משתעמם". ואיזה שינוי הוא עבר? "אני עכשיו בן 31, כבר לא בן 20, לפני שאני מדבר אני חושב. לפני כן דיברתי בלי להבין. הפכתי לבוגר יותר.

"כשאתה בנבחרת הלאומית כל כך הרבה שנים, אתה רואה הרבה דברים, ולפעמים אתה כבר לא נהנה. אבל אחרי שהייתי בחוץ הרבה שנים, התחלתי להבין שהנבחרת זה הכל בשביל כדורגלן. זה פרס על היכולת שלך בקבוצה. הום אני נהנה הרבה יותר. התגעגעתי לחדר ההלבשה, התגעגעתי לחבר'ה ולאווירה".

טבס סבור שיש לו הרבה מה להציע לנבחרת: "אני רזה בשמונה ק"ג יותר, אני במצב פיזי טוב יותר, גם מבחינה נפשית, אני טוב יותר מבעבר. כשאתה מרגיש, זה מורגש על המגרש". קרליטו הוסיף ש"אני מייצג את המעמד הנמוך בארגנטינה, את האנשים העניים, חייבים לתת הכל למענם. אסור לשכוח אותם, כי הם אלה שמקבלים הכי מעט. המטרה להעניק להם הנאה".

ולסיום, קרלוס הכחיש את הדיווחים על סכסוך בינו לבין ליאו מסי, והילל את כוכבס ארגנטינה וברצלונה: "מי שלא אוהב את מסי, אין לו מושג מכדורגל ומהחיים שלו. הוא הטוב בעולם". על "הסכסוך" ביניהם, שלכאורה מנע מטבס להיות בנבחרת: "אני ומסי צחקנו מכל שאמרו עלינו. ממציאים דברים, כי זה מה שמוכר. אנחנו יודעים שמבט אחד או חיבוק אחד שווה יותר מאלף מילים. דיברנו לפני גמר האלופות, נפגשנו אחרי הגביע העולמי, אני מכיר אותו טוב מאוד הרבה שנים. כל מה שנאמר הומצא על ידי התקשורת. זה אולי מוכר, אבל פוגע בנבחרת".

  • עוד באותו נושא:
  • קרלוס טבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully