וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "המטרה להיות חדים ואגרסיביים". וויצ'יץ': "המפתח הוא בהגנה"

13.6.2015 / 18:34

אחרי הניצחון המפתיע ביד אליהו, תארח הפועל אילת את מכבי תל אביב למשחק הרביעי בביתה (א', 21:05, ערוץ 1). היינס חוזר לסגל במקום אלכסנדר. המאמן: "המטרה להיות חדים ואגרסיביים כמו במשחק השני"

one

מכבי תל אביב תוכל להעפיל מחר (ראשון) לגמר סל 2015, ולהצטרף להפועל ירושלים, אם תנצח בחוץ את הפועל אילת במשחק מספר 4 בחצי גמר הפלייאוף (21:05, ערוץ 1, שופטים: יערי רייניש, עמית בלק וגיא שמואלי). הצהובים יכלו להעפיל לגמר כבר ביום רביעי האחרון, כשהוליכו 0:2 בסדרה, אך הפסידו 104:98 לאילת לאחר ההארכה כשאדריאן יוטר הצטיין עם 26 נקודות ו-11 ריבאונדים. בשני המשחקים הראשונים ניצחה הקבוצה של גיא גודס - 82:91 ביד אליהו ו-64:86 באילת.

הרבה מאוד ביקורת הושמעה על הפועל אילת אחרי היכולת החלשה של השחקנים של אריק שיבק במשחק השני בסדרה, וכולם ציפו שאילת תסיים את העונה כבר במשחק השלישי ביום רביעי. אלא שאילת, חמושה בתוכנית משחק מצוינת, נלחמה והייתה שווה לפחות למכבי תל אביב במשחק ביד אליהו, כשהיא מבטלת את ג'רמי פארגו, שולטת בקצב ובסופו של דבר מנצלת בעיית עבירות של הצהובים כדי לנצח בהארכה. בהנהלת הקבוצה עסוקים מיום רביעי בלילה בהוצאת כרטיסים להתמודדות, כשהאולם יהיה מלא לגמרי, בניסיון לדחוף את השחקנים של שיבק לניצחון שני בסדרה ולהעברת ההכרעה למשחק חמישי ביד אליהו. בקבוצה יקוו להתפוצצות של קאליף וואיט שרושם 11.3 נקודות בממוצע בסדרה לעומת 18 נקודות בסדרת רבע הגמר.

ניקולה וויצ'יץ', פיני גרשון, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"המפתח - בהגנה". פיני גרשון וניקולה וויצ'יץ' מאוכזבים/ברני ארדוב

למרות שההפסד לאילת יאפשר למכבי תל אביב ככל הנראה לרשום את דווין סמית' למשחקי הגמר נגד הפועל ירושלים, אלופת המדינה לא באה להפסיד את המשחק הקודם בבית, ותנסה לגמור עניין במשחק הרביעי. במכבי הסיקו מסקנה ראשונה מההפסד, כשג'ו אלכסנדר שנרשם בפעם השנייה בפלייאוף והיה חלש, חוזר אל מחוץ לסגל ומרקיז היינס ישלים שלישיית גארדים בסגל בצוותא עם ג'רמי פארגו ויוגב אוחיון. במכבי יצאו כבר הערב לאילת, כשאחד הדברים שחזרו ואמרו בצוות המקצועי לשחקנים מאז ההפסד הוא נושא ניצול ההזדמנויות, כשהצהובים פספסו שתיים כאלה לסיים את המשחק הקודם כשהוליכו בהפרש של 13 נקודות.

"חוזרים לאילת למשחק רביעי שצפוי להיות בהחלט קשה", אמר מאמן מכבי גיא גודס, "המטרה היא לשפר את ההגנה שלנו ולהיות חדים ואגרסיביים כמו שהיינו במשחק מספר 2 באילת, לשמור על הכדור ולקלוע באחוזים יותר טובים את הזריקות החופשיות". מנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ' הוסיף: "אילת שיחקה מצוין במשחק האחרון והצליחה להחזיר את הסדרה אליה הביתה. המפתח מבחינתנו הוא ההגנה, אנחנו חייבים להשתפר בצורה משמעותית בהגנה אם אנחנו רוצים להמנע ממשחק חמישי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב מרקיז היינס. אדריאן הרבשטיין
יחליף את ג'ו אלכסנדר. מרקיז היינס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully