וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2015: 1:2 לברזיל על פרו, 0:1 לונצואלה על קולומביה

הצגה של ניימאר עם שער (5), בישול לגול הדרמטישל דוגלאס קוסטה (90) ומהלך אקרובטי מרשים הצילו את הסלסאו אחרי ספיגה מוקדמת מקואבה (3). ונצואלה הפתיעה את קולומביה עם 0:1

סלומון רונדון שחקן נבחרת ונצואלה חוגג שער. רויטרס
איזו הפתעה. סלומון רונדון/רויטרס

מחזור המשחקים הראשון של קופה אמריקה 2015 הושלם הלילה (בין ראשון לשני) עם המשחק בין ברזיל לפרו, שסיפק דרמה גדולה וניצחון 1:2 של הסלסאו. עוד לפני כן סיפק בית ג' הפתעה גדולה, כאשר ונצואלה גברה 0:1 על קולומביה עמוסת הכוכבים.

רדאמל פלקאו שחקן נבחרת קולומביה לפני אוסבלדו ויסקארונדו שחקן נבחרת ונצואלה. רויטרס
נעצר. רדאמל פלקאו לפני אוסבלדו ויסקארונדו/רויטרס

קולומביה - ונצואלה 1:0

הפתעה גדולה באסטדיו אל טניינטה ברנקגאווה, שם ונצואלה ניצחה לראשונה את קולומביה במסגרת הקופה אמריקה. הקפטרוס, שנעצרו רק ברבע גמר המונדיאל על ידי ברזיל, הציגו חלק קדמי קטלני שכלל את חאמס רודריגס, חואן קואדרדו, קרלוס באקה והקפטן רדאמל פלקאו, אבל דווקא דויד אוספינה היה השוער היותר עסוק במחצית הראשונה כשעצר את רונאלד ורגאס וכן את אלחנדרו גרה הפעלתן. לאחר ההפסקה קולומביה השתפרה, אבל בדקה ה-60 שתי נגיחות ברחבה עלו לה בספיגה. גרה נגח לרוחב וסלומון רונדון, חלוצה של זניט סנט פטרסבורג, המשיך לרשת של אוספינה. קולומביה תקפה בחמת זעם במטרה להשוות, אבל ברבע השעה האחרונה נכנס לפעולה אלן בארוחה, שבמשחק הרשמי הראשון שלו סיפק סדרת הצלות בדקות הסיום ונעל את השער. תוצאה איומה מבחינת קולומביה, שביום חמישי תפגוש את ברזיל ועלולה להישאר ללא נקודות. הווינוטינטו בדרך לשלב הבא.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
רדאמל פלקאו שחקן נבחרת קולומביה מאוכזב. AP
הפנים אומרות הכול. רדאמל פלקאו/AP

ברזיל - פרו 1:2

מאז הפיאסקו במונדיאל, שהוביל אותה למקום הרביעי בלבד בטורניר הביתי, נבחרת ברזיל נמצאת ברצף מצוין של עשרה ניצחונות רצופים, עם מאזן שערים של 2:20. הערב הרצף כמעט נקטע, אבל למרבה המזל ניימאר היה שם כדי לתקן את המצב ולהציל את הסלסאו. הפתיחה הייתה נראית רע מאוד עבור דונגה. כבר בדקה השלישית דויד לואיז התבלבל עם כדור פשוט וסיבך את ג'פרסון במסירה איומה לאחור, השוער ניסה להרחיק אך מצא דווקא את כריסטיאן קואבה היריב, שבעט בעוצמה לרשת מתוך הרחבה וקבע 0:1 סנסציוני לפרו.

התשובה של הסלסאו הגיעה תוך שתי דקות עם מבצע שכל כולו ברצלונה. דני אלבס פרץ באגף, הגביה לרחבה, מצא את ניימאר בלתי מכוסה, והאחרון נגח לארץ ופנימה. ההמשך היה מורט עצבים עבור ברזיל, שתקפה שוב ושוב אך לא הצליחה למצוא את שער היתרון, למרות ניסיונות נהדרים של ניימאר, כולל כדרור אקרובטי מעל שני שחקני הגנה פרואנים שסחט תשואות מיוחדות. ואז הגיע הדקה ה-92, וכוכב ברצלונה הציל את המצב, עם בישול בכדור רוחב נהדר לדוגלאס קוסטה, שגלגל מתוך הרחבה לרשת.

שחקני נבחרת ברזיל ניימאר, דוגלאס קוסטה. AP
הצגה. ניימאר חוגג עם החברים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully