וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: דפורטיבו לה קורוניה מעוניינת לצרף את תומר חמד

הקבוצה שנשארה במחזור האחרון פנתה ליורדת בבקשה לצרף את הישראלי ואת חברו להתקפה אדגר מנדס. גם אספניול וריאל סוסיאדד מתעניינות בחלוץ הנבחרת, ששחרורו מתעכב לאור האפשרות שאלמריה תישאר בליגה על חשבונה של חטאפה

תומר חמד שחקן אלמריה. GettyImages
בדרך לתחנה השלישית בספרד. חמד/GettyImages

תומר חמד ירד ליגה עם אלמריה בחודש שעבר, אך נראה כי הוא ימשיך לשחק בלה ליגה, וימצא תחנה חדשה, שלישית בקריירה מעבר לים. בספרד מדווחים כי דפורטיבו לה קורוניה פנתה לאלמריה בבקשה לצרף את חמד ואת חברו להתקפה אדגר מנדס, וכי המועדונים מנהלים משא ומתן על השניים.

על פי הדיווח, בכלי תקשורת המקורבים ללה קורוניה, השיחות מתנהלות ישירות מול נשיא אלמריה, טינו פרננדס אלפונסו גרסיה. ייתכן כי לבסוף תצרף דפור, שנשארה בליגה במחזור האחרון בזכות תיקו מול ברצלונה בקמפ נואו, רק אחד מן השניים.

מה שמעכב את שחרורו של חמד, שבו מעוניינות גם אספניות וריאל סוסיאדד, הוא האפשרות שחטאפה תורד לליגה השניה כפי שקרה לאלצ'ה, מסיבות כלכליות, ואז אלמריה תהיה הבאה בתור להישארות.

חמד כבש העונה שמונה שערים ב-35 הופעות במדי אלמריה, שלא הספיקו לו להימנע מירידת ליגה שניה בקריירה בחו"ל. הוא חלף במהלך העונה על פני חיים רביבו, והפך לישראלי שכבש הכי הרבה שערים בליגה הספרדית. מאזנו עומד כעת על 29 שערים בארבע עונות.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully