וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: ארגנטינה ופרגוואי נפרדו ב-2:2, ניצחון לאורוגוואי

סרחיו אגוארו (29) וליאונל מסי (36, פנדל) כבר העלו את האלביסלסטה ליתרון מבטיח, אבל נלסון ואלדס צימק (60) ולוקאס באריוס קבע שוויון דרמטי (90). האלופה פתחה עם 0:1 על ג'מייקה

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. AP
מסי מאוכזב, ובצדק/AP

בית ב' של הקופה אמריקה יצא לדרכו הערב (שבת) עם צמד משחקים. האלופה המכהנת אורוגוואי ניצחה 0:1 את ג'מייקה החלשה, בעוד ארגנטינה הסתפקה ב-2:2 דרמטי מול פרגוואי.

אורוגוואי - ג'מייקה 0:1

ארבע שנים לאחר שהפתיעה את היבשת וזכתה בטורניר בארגנטינה, הסלסטה חזרה לקופה אמריקה עם מטרה ברורה להגן על התואר. אלא שבלי לואיס סוארס, זה לא הולך להיות פשוט בכלל והערב במשחק הפתיחה שלה, אורוגוואי התקשתה מאוד מול נבחרת שעל הנייר היא היתה צריכה לנצח די בקלות. דייגו רולאן חלוץ בורדו פתח לצידו של קבאני בחוד של טבארס, אבל הג'מייקנים עמדו בפרץ במחצית הראשונה וגם היו קרובים לכבוש שער יתרון מפתיע.

בדקה ה-52 נפרץ הסכר. כדור חופשי מצד שמאל מצא את ראשון של חוסה חימנס שהוריד בראש לכריסטיאן רודריגס. קשר גרמיו הצליח להקדים את ההגנה ולבעוט כדור חלש שהכניע את דווין קר השוער של ג'מייקה. לקראת הסיום התרחש אירוע חריג שעבר בצורה שקטה. ילד פרץ למגרש וביקש חתימה מגודין. המאבטחים לא התערבו והילד יצא בריצה מהמגרש. אורוגוואי האלופה משיגה ניצחון דחוק מלא מרשים, ארבעה ימים לפני הקרב הגדול שמצפה לה מול ארגנטינה. היכולת הזו לבטח לא תספיק מול מסי וחבריו.

כריסטיאן רודריגס שחקן נבחרת אורוגוואי. רויטרס
סבוז'ה היה שם בשביל הסלסטה/רויטרס

ארגנטינה - פרגוואי 2:2

איזה פספוס של האלביסלסטה, שנאלצו להסתפק בנקודה אחת בלבד מול סגנית האלופה מ-2011 למרות שכבר הובילו 0:2 בתום המחצית הראשונה.

טאטה מרטינו שלח למגרש בפתיחה את אנחל די מריה, חאבייר פסטורה, ליאונל מסי וסרחיו אגוארו, שבדקה ה-29 ניצל טעות איומה של מיגל אנחל סמודיו, שהחזיר את הכדור לאחור לא טוב. קון השתלט, עקף את השוער וגלגל פנימה. שבע דקות חלפו והערב הרע של סמודיו נמשך לאחר שהוא ספק הפיל את די מריה ברחבה. מסי לקח אחריות, שלח חד לפינה וקבע 0:2 מבטיח. מספיק? ממש לא.

ה"גווארני" פתחו את המחצית השנייה עם קצת יותר ביטחון ובדקה ה-60 נלסון ואלדס סחט הצלה נהדרת מסרחיו רומרו. 30 שניות לאחר מכן, גם רומרו לא יכול היה להושיע מול הבעיטה הנהדרת של אותו ואלדס אל החיבורים. ארגנטינה התעוררה בעקבות השער שספגה, קרלוס טבס המתקאמבק וגונסלו היגואין נכנסו והחמצה רדפה החמצה. וכידוע, מי שלא מבקיע, חוטף. ממש עם פתיחת הדקה ה-90, פרגוואי ביצעה כדור חופשי מהיר שתפס את הגנת ארגנטינה לא מוכנה. הבלם פאולו דה סילבה הוריד עם הראש והמחליף לוקאס באריוס בעט לפינה הקרובה את ה-2:2 המדהים. ארגנטינה תנסה לתקן את הרושם בין רביעי לחמישי, עת תפגוש ל"דרבי" את אורוגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully