וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן ווינדהורסט: "בלאט צריך לסמוך יותר על שחקני הספסל שלו"

העיתונאי שנחשב לאחד מהמבקרים החריפים של מאמן קליבלנד, טוען שהרוטציה הקצרה גורמת ללברון ושות' להתעייף: "שחקנים בקבוצה רוטנים בשיחות פרטיות שבלאט צריך להשתמש במילר ומריון"

צילום מסך

בווידאו: הראיון של וואלה ספורט עם בריאן ווינדהורסט

בריאן ווינדהורסט, שנחשב לעיתונאי הכי קרוב ללברון ג'יימס ולאחד מהמבקרים החריפים ביותר של דייויד בלאט מאז שמונה למאמן קליבלנד קאבלירס, שוב מבקר את האחרון. הקבוצה מאוהיו נכנעה הלילה 103:82 לגולדן סטייט והשחקנים שלה נראו סחוטים מהמאמץ הגדול. המצב בסדרת גמר ה-NBA הוא כעת 2:2 והעיתונאי ווינדהורסט סבור שבלאט צריך להשתמש יותר בשחקני הספסל שלו כדי לאפשר לשחקני המפתח לנוח.

ווינדהרסט כתב: "עם כמה שחקנים, בעיקר ג'יימס ודלאבדובה, שנראים סחוטים כתוצאה מהדרישות של הפלייאוף, שחקנים בקבוצה התחילו לרטון בשיחות פרטיות שבלאט צריך להשתמש יותר בסגל הרחב שלו. בקבוצה יש הרגשה - כך על פי כמה גורמים שונים - שבלאט צריך לסמוך יותר על שחקני הספסל הוותיקים בהם הוא לא משתמש בכלל".

ווינדהורסט כיוון בעיקר למייק מילר ושון מריון, והוסיף בטור שלו ב-ESPN: "התחושה הייתה שכשסטיב קר שיחק עם אנדרה איגודלה במקום אנדרו בוגוט, בלאט היה יכול להשתמש במייק מילר, או להשתמש בשון מריון הוותיק שכלל לא שיחק בסדרה הזו. כמה מקורות אמרו שמריון, שכבר הכריז על פרישה בתום העונה, מאוד רוצה לקבל צ'אנס. הוא סבל העונה מפציעות, אבל עכשיו הוא כשיר ומוכן לשחק".

העיתונאי הוסיף: "מריון ומילר, שני שחקנים באמצע שנות ה-30 לחייהם שלא תרמו הרבה לאורך כל העונה, הם לא האנשים שיצילו את המולדת בסדרה הזו. הרעיון הוא שכמה דקות שלהם על הפרקט ייתנו לג'יימס ואולי לדלאבדובה ושאמפרט קצת מנוחה. כמה דקות כאלו יכולות להיות מאוד אפקטיביות וזה משהו שבלאט צריך לקחת בחשבון".

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
עייף. לברון/רויטרס

טרי פלוטו, פרשן ה-"קליבלנד פליין דילר" התייחס גם הוא לסוגייה בטור שפירסם היום בו נכתב: "מפתה לכתוב שהקאבס בצרות צרורות. הם אומנם הפתיעו עד כה בפלייאוף, אבל היום היו מותשים מאוד במשחק 4, ומה שבטוח הוא שדיוויד בלאט יצטרך לשחק עם מישהו אחר. המאמן דבק ברוטציה של שבעה שחקנים במשך רוב המשחק, ולא הייתה אפילו הבלחה של מייק מילר עד שהמחליפים נשלחו לפרקט בשלוש הדקות האחרונות".

"לקאבס היו בעיות ברבע האחרון ובהארכות בשלושת המשחקים הקודמים, בהם הווריירס קלעו במצטבר 19 נקודות יותר מהם. העייפות שיחקה תפקיד במשחקים הללו, וכך גם במשחק אתמול, בו גולדן סטייט ניצחה 12:27 ברבע הרביעי. אני לא טוען שקליבלנד הייתה מנצחת את המשחק אם בלאט היה משתמש יותר בספסל, אבל אני כן טוען שהוא לא יכול להישאר עם רוטציה כזו קצרה. לא מדובר במחסור בלב או תשוקה מצד השחקנים, אלא רק בעובדה שהם אנושיים, ושהם מותשים, וזקוקים למנוחה במהלך המשחקים".

"מייק מילר שיחק 12 דקות בשלושת המשחקים הראשונים, ושון מריון לא ראה אפילו דקה בגמר, ושותף רק 25 דקות לאורך כל הפלייאוף. שני הוותיקים הללו הם בני 72 ביחד, וברור שהם לא צריכים לקבל תפקידי מפתח, אבל מה עם כמה דקות? יכול להיות שגם זה לא יעבוד, אבל ברור שהחבר'ה שכן משחקים נמתחים עד הקצה, האחוזים שלהם נפגעים בשל כך, ולראייה הקאבס סיימו עם 4 מ-27 מחוץ לקשת את המשחק האחרון. הם לא יכולים להמשיך ככה עם כל כך מעט עזרה מהספסל".

"אני מרחם על בלאט, הוא איבד את אירווינג ולאב, והאפשרויות שעומדות בפניו אינן מובנות מאליהן. אבל אפילו אחרי שלושה רבעים, הוא שיתף את החמישייה הפותחת שלו ואת ג'יי אר סמית' המון דקות, כשג'יימס ג'ונס שותף לשמונה דקות בלבד. הקאבס סיימו את הרבע בפיגור 76:70, ועמדו על שתי נקודות בלבד מכל המחליפים שלהם ביחד עד לנקודה בה בלאט רוקן את הספסל שלוש דקות לסיום. דלבדובה בילה את הלילה שלפני המשחק בבית החולים עם התכווצויות והתייבשות, לא שיחזר את רמת האנרגיה שלו מהמשחק הקודם, וניתן היה לראות שהזריקות שלו היו קצרות מהרגיל".

"לברון נראה גמור במשך רוב המשחק", סיכם פלוטו. "אחרי שהגיע אליו עם ממוצע של 47 דקות למשחק בשלושת המשחקים הקודמים. הוא נשא את הנטל בהתקפה ודחף את חבריו להגן ברמה גבוהה. בעזרת כוח רצון ודחיקת הגוף למצב קיצון, הוא סחב את הקאבס למאזן 3:14 בפלייאוף עד אתמול, אבל הוא נראה עייף עוד לפני המהלך בו נחבל ממצלמת הטלוויזיה ברבע השני. הוא סיים את המשחק עם נתונים נמוכים מהרגיל מבחינתו, אך זו לא אשמתו, פשוט לא נשאר לו מספיק לתת. האם הקאבס גמורים בפלייאוף הנוכחי? אני לא חושב, כי יש להם עכשיו יומיים לנוח ולהתארגן מחדש. אבל בלאט חייב להשתמש ביותר שחקנים מהספסל".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
ייכנע ללחץ התקשורתי? דיוויד בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully