וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה הודיעה על החתמתו של אנדרה ברייטנרייטר למאמן הקבוצה

המאמן בן ה-41, שעלה לבונדסליגה וירד ממנה עם פאדרבורן, התמנה למאמן הרויאל בלוז. "אנחנו מאושרים מאוד שהצלחנו למצוא את המאמן המתאים ביותר לשאלקה", אמר המנהל המקצועי הורסט הלדט

אנדרה ברייטנרייטר מאמן פאדרבורן. GettyImages
קיבל ג'וב רציני. ברייטנרייטר/GettyImages

שבועיים אחרי התפטרותו/פיטוריו של רוברטו די מתאו, מצאה שאלקה מאמן והודיעה הערב (שישי) על זהותו. אנדרה ברייטנרייטר בן ה-41, שאימן את פאדרבורן בשתי העונות האחרונות, חתם ברויאל בלוז לשתי עונות. "אנחנו מאושרים מאוד שהצלחנו למצוא את המאמן המתאים ביותר לשאלקה", אמר המנהל הספורטיבי של שאלקה אנדרה ברייטרייטנר.

"אחרי עזיבת די מתאו, הדגשתי את הציפיות שיש לי מהמאמן החדש: אטרקטיבי ומלא תשוקה שמאמין בכדורגל התקפי שילהיב את הקהל" הוסיף הלדט, "פאדרבורן עשתה הפתעה גדולה מאוד כשעלתה ליגה וברייטנרייטר עשה עבודה מצוינת עם משאבים מוגבלים מאוד שם. הדרך והצורה בה הקבוצה שלו שיחקה והעובדה שהיא דחפה את הגבולות שלה קדימה מרשימות מאוד. אנחנו צריכים לעשות את זה כאן. במהלך השיחות איתו, הוא נתן לנו רושם וניתוח והציג לנו קונספט לפיו הוא ינסה להוביל את הקבוצה. זה לא מינוי לזמן קצר, הוא יקבל זמן רב, כל כמה שנחוץ לו כדי להצליח".

כזכור, די מתאו בן ה-41 התפוטר לפני שבועיים אחרי שמונה למחליפו של יינס קלר באוקטובר 2014 ובעקבות עונה לא מוצלחת, אותה סיימה שאלקה במקום השישי בלבד. כזכור, לשאלקה היו מספר מועמדים, ביניהם מארק וילמוטס, שנשאר בסופו של דבר מאמן נבחרת בלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully