וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים של פיורנטינה נגד החתמת סוזה: "ברוכים הבאים לגיהינום"

בפירנצה לא כולם מתלהבים מהגעתו של מי ששיחק במדי יובנטוס השנואה. בעיר רוססו כתובות גרפיטי נגדו. על פי דיווח בשווייץ, פיורנטינה ובאזל סיכמו על גובה הפיצוי שהאחרונה תקבל

על פי דיווחים בשווייץ, פיורנטינה עשויה להכריז מחר על פאולו סוזה כמאמנה החדש, אבל בפירנצה לא כולם מתלהבים מהגעתו הצפויה של הפורטוגלי לארטמיו פרנקי. סוזה שיחק שנתיים במדי יובנטוס השנואה, וחלק מהאוהדים הסגולים לא שכחו את זה. בפירנצה צצו בימים האחרונים כתובות גרפיטי נגד הפורטוגלי עם כיתובים כגון "גיבן מסריח" ו"ברוכים הבאים לגיהינום".

ב"בליק" השוויצרי דיווחו היום שפיורנטינה ופ.צ באזל הגיעו לעמק השווה בכל הנוגע לפיצוי הכספי שהאיטלקים יעבירו לשוויצרים, ושסוזה צפוי להתמנות בקרוב. סוכן השחקנים ג'ובאני בראנקיני התייחס להתנגדות של חלק מהאוהדים: "לסוזה יש את כל מה שצריך בשביל קריירת אימון גדולה. האוהדים חייבים לתמוך בו, כשם שהם עשו עם ג'ובאני טראפטוני שהגיע לאמן אחרי שתי קדנציות ביובה. סוזה לא מזהה את עצמו עם יובנטוס, הרי הוא עזב אותה אחרי שנתיים".

זו לא המחאה הראשונה של אוהדים באיטליה בכלל ושל אוהדי פיורנטינה בפרט.

במחזור הלפני אחרון של עונת 2004-2005 פיורנטינה התארחה אצל לאציו וקצת לפני שריקת הסיום, שחקן המארחת לוצ'אנו זאורי, מנע מהוויולה שער עם נגיעת יד על קו השער. השופט לא ראה, המשחק הסתיים ב-1:1 ופיורנטינה ירדה אל מתחת לקו האדום (וניצלה מירידה בעור שיניה במחזור הסיום). כהוספת חטא על פשע, אחרי המשחק מגן לאציו הכחיש מכל וכל שהוא נגע בכדור בידו, חרף ההוכחות החותכות של מצלמות הטלוויזיה.

שלוש שנים לאחר מכן אותו זאורי ניהל מו"מ מתקדם עם פיורנטינה וכשאוהדיה שמעו על כך, חלק מהם נעמדו על רגליהם האחוריות כדי למנוע את העסקה. הם לא היו מוכנים לשכוח לו את נגיעת היד על קו השער, שכמעט הורידה אותם לסרייה ב' ובעיקר את ההכחשה אחרי ההתמודדות.

המחאות נגד ההחתמה גרמו לעיכוב שלה, אבל לבסוף זאורי נחת בארטמיו פרנקי בהשאלה עם אופציית רכישה. חלק מהאוהדים לא הסכימו לוותר ובמשחק הבית הראשון שלו בקבוצה הניפו שלט: "ובכן זאורי, באת לתת לנו יד?". המחאות נגדו נמשכו לאורך העונה ועם או בלי קשר, בסופה פיורטינה לא מימשה את אופציית הרכישה.

שחקן יובנטוס פאולו סוזה. Clive Brunskill, GettyImages
סוזה בשחור-לבן של יובנטוס/GettyImages, Clive Brunskill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully