וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסן: "בטוח שהעונה הבאה תהיה טובה יותר"

הכוכב הצעיר של מכבי ראשל"צ מסכם את ההדחה מחצי גמר הפלייאוף על ידי ירושלים לאחר שרשם את המספרים הטובים ביותר לישראלי מאז קטש ב-99'. חנוכי ויאנגר ישארו, פערים עם ג'ונסון, שולמן מועמד

one

מכבי ראשון לציון סיימה אמש (חמישי) את חלקה בליגת העל לעונת 2014/15 כשהודחה בחצי גמר הפלייאוף על ידי הפועל ירושלים עם הפסד במשחק השלישי בסדרה 90:74 בארנה. הקבוצה של שרון דרוקר הגיעה למשחק האחרון עם הרגשה שניתן לכפות עוד משחק צמוד על האדומים, אך ירדו בפיגור 14 כבר בסיום הרבע הראשון ו-22 במחצית, ולא הצליחה לבצע קאמבק במחצית השנייה. השחקנים הזרים של הקבוצה יעזבו את הארץ בימים הקרובים, כשהכתומים מסכמים את העונה, שהחלה עם רצון רק לחזור לרבע גמר הפלייאוף, כהצלחה גדולה.

"אני מניח שהעייפות פגעה בנו, העונה הזאת הוכיחה שאין לנו מאצ'אפ טוב עם ירושלים, שבעה משחקים לא משקרים, כל הכבוד להם, מאחל להם הרבה בהצלחה בגמר", סיפר שון דאוסן, שקלע 24 נקודות וסיים את משחקי הפלייאוף עם הממוצעים הטובים ביותר לישראלי מאז עודד קטש בשנת 1999 - 21.1 נקודות, 7.4 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים, 2.1 חטיפות ו-25.3 נקודות מדד "אין לי הסבר מיוחד ליכולת שלי, פלייאוף זה הזמן הכי חשוב של העונה, כל אחד צריך להתעלות ברגע הזה, לא הצלחנו לעשות את זה. זה שעשיתי ממוצעים גבוהים לא הביא לנו ניצחנות. אנימאוד מאוכזב, אפילו שהקבוצה השנייה יותר טובה, לא רוצים להפסיד 3:0 ובכלל. בטוח שהעונה הבאה תהיה טובה יותר, מקווה שבעזרת החתימה שלי אולי שחקנים אחרים יצטרפו ויביאו שחקנים טובים, נבוא ורעננים וניתן עונה טובה יותר. אני גם אעבוד בקיץ עוד, בתקווה גם בנבחרת, ונראה מה יהיה".

סדרת פלייאוף ליגת העל כדורסל הפועל ירושלים נגד מכבי ראשון לציון שון דאוסן דיון תומפסון. קובי אליהו
"העונה הזאת הוכיחה שאין לנו מאצ'אפ טוב עם ירושלים, שבעה משחקים לא משקרים". דאוסן/קובי אליהו

מלבד דאוסן, שהאריך את חוזהו לפני הפלייאוף לשנתיים נוספות במדים הכתומים, לשני שחקנים נוספים יש חוזה בראשון לציון - ניצן חנוכי, לו יש אופציית יציאה מהחוזה, וטוני יאנגר, שהכתומים יממשו את האופציה עליו והוא ישאר לעונה נוספת. מי שגילתה עניין בחנוכי היא הפועל תל אביב, אך נראה כי ישאר במדים הכתומים. עמית בן דוד בן ה-37, שהשלים עונה רביעית רצופה בראשון לציון, צפוי לעזוב לאחר שלא הרבה לשחק, ובקבוצה יחפשו רכז ישראלי אחר במקומו כשאחד המועמדים לתפקיד הוא אייל שולמן, ששיחק בראשון לציון בעבר שנתיים. בעמדת הזרים ינסו הכתומים להשאיר את דומיניק ג'ונסון, כשבשלב הזה קיימים פערים בין מה שדורש עבורו סוכנו האמריקאי לבין ההצעה של הקבוצה. אייזיאה סוואן, שרשם פלייאוף מאכזב, ג'קי קרמייקל וג'רמיס סמית' אמורים לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully