וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "אף אחד במכבי תל אביב לא היה מוכן להפסיד בכוונה"

12.6.2015 / 8:44

הפועל ירושלים חגגה את ההעפלה לגמר, והגארד שלה סבור שהצהובים לא נוצחו על ידי אילת כדי לאפשר לדווין סמית' זמן החלמה: "עד שלא נדע מי היריבה שלנו בגמר, אין צורך לדבר על זה"

one

הפועל ירושלים עלתה אמש (חמישי) לגמר ליגת העל לראשונה מאז שנת 2007 עם ניצחון קליל בתוצאה 74:90 שהשלים סוויפ 0:3 מול מכבי ראשון לציון. אוהדי הפועל ירושלים, שנעמד ומחא ידיים למשך דקות ארוכות לקבוצה, כבר החל לשיר שירים בסיום בגנות מכבי תל אביב, שטרם הבטיחה את עלייתה לגמר. בסיום המשחק הבעלים אורי אלון אייל חומסקי עמדו מחוץ לחדר ההלבשה, כשהם נראים מרוצים. אלון העביר מסר דרך הפייסבוק בסיום כשרשם: "Bring It".

סדרת פלייאוף ליגת העל כדורסל הפועל ירושלים נגד מכבי ראשון לציון דני פרנקו. קובי אליהו
יודע מי תהיה היריבה. פרנקו/קובי אליהו

יותם הלפרין סיכם: "אולי לחלק מהאנשים זה נראה מובן מאליו שניצחנו בתוצאה 0:3 את הפועל תל אביב ולאחר מכן את ראשון לציון, אבל זה ממש לא ככה. ניצחנו את ראשון שבע פעמים, והיא קבוצה מצוינת. יש לנו עכשיו יום וחצי לנוח, ומשם נתחיל להתאמן על הדברים שצריך. מהפעם הראשונה שנפגשנו בירושלים דני אמר לי שהמטרה שלנו היא להגיע ולהיות בכל משחק אפשרי שיש תואר על השולחן, הגענו לגמר גביע ווינר וזכינו בו, אחרי חמישה חודשים שיחקנו בגמר גביע המדינה ולא זכינו בו, ועכשיו שוב פעם יש תואר על השולחן".

הלפרין הוסיף: "המטרה העיקרית שלנו השנה הייתה קודם כל להיות בגמרים, זה דבר ראשון. עשינו עבודה לכל אורך הפלייאוף ובגמר הכל יכול להיות - בטח בשיטה כשיש משחק אחד או שניים על כל הקופה. עמדנו במטרות בצורה טובה מאוד לכל אורך הליגה והפלייאוף, בגביע ובגביע ווינר, הצלחנו להגיע למטרה שאנחנו רוצים. אנחנו מאוד שמחים להיות במעמד הזה שוב, יש עוד עבודה בעשרה ימים שנותרו לנו עד הגמר. יש גם זמן לנוח, מצד שני יש הרבה שחקנים שקצת פצועים ועייפים, וזו הזדמנות בשבילם להכין את הגוף טוב".

על מכבי תל אביב, שחסרה את דווין סמית' בסדרה מול אילת הוסיף הלפרין: "לגבי מכבי נגד אילת כולכם ראיתם, ציפו שמכבי תעשה סוויפ, אבל כנראה שבכדורסל לא הכל הולך בדרך שלך, ולכל משחק יש את החיים שלו. מכבי הובילה כבר ב-13 נקודות והורידה הילוך ונתנה לאילת לחזור. כשהובלנו 22 זה ירד ל-11 והשכלנו לא לעשות את הטעות של המשחק שעבר, וזהו. בימים הקרובים, עד שלא נדע מי היריבה שלנו בגמר, אין צורך לדבר על זה. כשתגיע היריבה נתרכז בה. אני לא מכיר ספורטאי או אף בן אדם במערכת של מכבי שרוצים להפסיד משחק בכוונה. מכבי עשו משחק טוב שלושה רבעים והיו ב-13 הפרש והורידו הילוך כי היו עייפים, או פצועים".

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים עלתה לגמר הפלייאוף אחרי 74:90 על מכבי ראשון לציון

לכתבה המלאה
סדרת פלייאוף ליגת העל כדורסל הפועל ירושלים נגד מכבי ראשון לציון יותם הלפרין דיון תומפסון. קובי אליהו
עוד גמר. הלפרין, מימין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully