וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז: "דה לוקאס שדרוג לכל קבוצה בארץ, שחקן ברמה גבוהה מאוד"

12.6.2015 / 7:46

החלוץ התייחס לקשר הספרדי של פטרולול שנמצא במו"מ עם בית"ר ירושלים: "הוא טכני ולא מפסיק לעבוד". דה לוקאס שוחח עם ארסו וישיב סופית בשבוע הבא. טביב ייפגש עם ורד, ברסקי עשוי להצטרף

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
ממליץ על חברו לפטרולול. תמוז/GettyImages

על אף מסיבת העיתונאים אתמול (חמישי) והעובדה כי אלי טביב הצהיר כי בית"ר ירושלים נמצאת על המדף, בפועל נעשים מאמצים לבנות קבוצה טובה לקראת העונה הקרובה. בבית"ר ישנו לחץ לא קטן היות והאימונים ייפתחו בשבוע הבא עם סגל דליל מאוד, שבועיים בלבד לפני פתיחת המשחקים במסגרת האירופית, כאשר עד ה-22 לחודש אמורה הקבוצה להגיש את רשימת השחקנים שלה לסיבוב הראשון במפעל (שחקן אחד יוכל להתווסף לרשימה עד לילה לפני המשחק).

בגזרת הזרים, כפי שפורסם בוואלה ספורט, בבית"ר יגישו טיוטת הסכם לקשר הספרדי של פטרולול פאבלו דה לוקאס בתקוה לצרפו. המחלוקת בין הצדדים כרגע היא בנוגע לאורך החוזה כאשר השחקן מעוניין בהסכם לשנתיים ואילו בית"ר מציעה חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. לשחקן הצעה נוספת אותה הוא שוקל ואת תשובתו הסופית הוא אמור לתת בשבוע הבא.

טוטו תמוז, ששיחק עם דה לוקאס בפטרולול, סיפר: "מדובר בשחקן ברמה גבובה, שדרוג גדול לכל קבוצה בארץ. הוא לא מפסיק לעבוד, טכני, דומיננטי, שחקן ברמה גבוהה מאוד". דה לוקאס שוחח אתמול עם ססאר ארסו ושמע ממנו רק דברים חיוביים על הקבוצה. לא מן הנמנע כי דה לוקאס ימתין לראות מה קורה עם ארסו לפני שיקבל החלטה סופית.

שחקן נוסף לו בית"ר צפויה להגיש הצעה הוא קשרה של טרגו מורש, אדריאן הורה. יחד עם זאת, נראה כי אם דה לוקאס יחתום בבית"ר יחכו לראות מה קורה עם דובב גבאי ואלון תורג'מן לפני שיצורף זר חמישי, שכן אולי בסופו של דבר יצורף חלוץ זר. האפשרות שתורג'מן או שחר הירש יצורפו לבית"ר הם רק במסגרת טרייד בו יעבור אופיר קריאף למכבי חיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ייפגש עם עידן ורד. טביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגזרת הישראלים אין חדש. שמו של ניסו קפילוטו עלה והוא עשוי להילקח בחשבון. הקשר הצעיר רוסלן ברסקי עשוי להגיע להתרשמות ולהצטרף לסגל. אלי טביב אמור לשבת עם עידן ורד בסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא ולהגיש לו הצעה. ורד צפוי לבקש שבוע נוסף לפני שהוא נותן תשובה.

בית"ר אמנם הזמינה לפתיחת האימונים חלק גדול מהשחקנים שסיימו חוזה בתום העונה אך חלקם נמצאים בכלל בחו"ל ויצטרפו רק באמצע השבוע. ססאר ארסו עדיין לא נתן תשובה סופית אם הוא מוכן להגיע לישראל ללא הסכם. בבית"ר קיימת התלבטות גדולה בנוגע לבלם וגורם במועדון אמר: "הוא הבלם הכי טוב בארץ, לא יודע מאיפה באה המחשבה לוותר עליו, שכחו כמה נפילות יש כאן עם זרים. עד שמוצאים בלם ברמה כזאת אסור לפספס אותו. ההשפעה שלו על ההגנה והקבוצה אדירה, גם אם הוא עבר תקופה קשה והיה בירידה מסויימת".

עוד באותו נושא

אלי טביב הודיע: "אעזוב כשיגיע האדם הראוי להחזיק בבית"ר"

לכתבה המלאה
ססאר ארסו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הבלם הכי טוב בארץ". ארסו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully