וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ספרד ניצחה את קוסטה ריקה, פיקה ספג שריקות בוז

אלופת אירופה גברה 1:2 על קוסטה ריקה במשחק שנערך בליאון הסמוכה למדריד. אוהדי ריאל הקניטו את בלם ברצלונה שעקץ את רונאלדו. פברגאס הצטיין עם שער ובישול, הופעת בכורה לאלש וידאל

אלש וידאל שחקן נבחרת ספרד נגד קוסטה ריקה. AP
הופעת בכורה במדים הלאומיים. אלש וידאל/AP

ביום שישי ייערכו שלל משחקים באירופה במסגרת מוקדמות יורו 2016. הלילה (בין חמישי לשישי) ספרד, אלופת אירופה המכהנת, עשתה את הספתח עם משחק ידידות וניצחון 1:2 דחוק על קוסטה ריקה בלאון הסמוכה למדריד. דויד דה חאה, אולי שוערה הבאה של ריאל מדריד, פתח בין הקורות של דל בוסקה והשאיר את קסיאס על הספסל כשבשער השני עומד עוד שוער של ריאל, קיילור נבאס. אלש וידאל, שחקן הרכש הטרי של ברצלונה רשם הופעת בכורה בנבחרת כשתופקד כקשר בצד ימין, לפני דניאל קרבחאל המגן של ריאל מדריד.

המשחק הזה נפתח בצורה מפתיעה מאוד כשאלברטו ונגאס מנצל מסירה של ג'ואל קמפבל וקובע 0:1 לאורחים כבר אחרי 6 דקות. אולם, ספרד לא נבהלה וכעבור 2 דקות בלבד השיגה את השוויון. פאקו אלקסר קיבל כדור עומק מפברגאס, שבר את מלכודת הנבדל ומקרוב הכניע את נבאס. אחרי חצי שעה של משחק הושלם המהפך. נוליטו מצא את פברגאס שהוסיף גם שער לרזומה שלו והפך לקטלאני שכבש הכי הרבה שערים במדי נבחרת ספרד עם 14 שערים במדי הלה רוחה.

האירוע המעניין של המשחק התרחש דווקא ביציעים. ג'רארד פיקה, שחקן ברצלונה שהקניט את רונאלדו בחגיגות האליפות של קבוצתו, החליף את סרחיו ראמוס בדקה ה-58 וספג שריקות בוז צורמות מהאוהדים ביציעים, רובם אוהדי ריאל מדריד. פיקה ספג שריקות בוז בכל פעם שנגע בכדור, אך על הדשא נבחרת ספרד רשמה ניצחון דחוק ולא מרשים במיוחד, שלושה ימים לפני משחק החוץ שלה מול בלארוס במסגרת מוקדמות היורו.

שחקני נבחרת ספרד חוגגים. רויטרס
חגגו ניצחון. שחקני נבחרת ספרד מברכים את פברגאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully