וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: ריאל מדריד בגמר הפלייאוף, קרשיאקה ממשיכה להפתיע

אלופת אירופה ניצחה 84:90 בוולנסיה ותפגוש בגמר את המנצחת בין ברצלונה למלאגה. קרשיאקה השיגה 85:86 דרמטי על אנדולו והשוותה ל-1:1 את סדרת הגמר בטורקיה

רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מחכה בגמר לברצלונה. רודי פרננדס/רויטרס

ריאל מדריד, אלופת אירופה הטרייה, העפילה הערב (חמישי) לגמר הפלייאוף הספרדי אחרי ניצחון חוץ על ולנסיה, 84:90 ו-1:3 בסדרת חצי הגמר. ריאל, שניצחה בהארכה את המשחק הקודם, שוב התקשתה מול יריבה עיקשת אבל ידעה להשיג את הניצחון הזה בזכות משחק התקפי מאוזן וחמישה שחקנים שקולעים בספרות כפולות.

ולנסיה, שסבלה מאוד מחסרונו של סאם ואן רוסום, קיבלה 24 נקודות מבוז'אן דובלייביץ', אבל הוא לבדו לא הספיק מול 12 נקודות של רודי פרננדס, אנדראס נוצ'יוני ופליפה רייס. ריאל מדריד תפגוש בגמר את המנצחת בסדרה המקבילה שבה מובילה ברצלונה 1:2 על מלאגה.

בטורקיה: קרשיאקה הקטנה ממשיכה להדהים את הליגה הטורקית. אחרי שהדיחה את האלופה ומוליכת הליגה פנרבחצ'ה אולקר בחצי הגמר, ועלתה לסדרת הגמר לראשונה מאז זכתה באליפות ב-1987, ניצחה הערב הסינדרלה 85:86 דרמטי במשחק מספר 2 וגנבה את הביתיות בסדרה.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, וקרשאיקה הגיעה להתקפה האחרונה כשהיא בפיגור 3, 85:82. בובי דיקסון קלע שלשה, חטף את הכדור שיצא מתחת לסל ומסר לחואן פלאסיוס, שהחטיא אך סחט עבירה. הוא קלע את השניה, אנאדולו לא הצליחה לקלוע בהתקפה הבאה עם 2 שניות על השעון, והסדרה נמצאת כעת ב-1:1, לפני שני משחקים באיזמיר.

המשחק הראשון הסתיים ב-92:95 לאנאדולו אפס בתום הארכה, כשתומאס הרטל קלע 25 נקודות ודריו שאריץ' תרם 15 הנקודות ן-14 ריבאונדים. דיקסון קלע אז 26 נקודות, קטף 7 ריבאונדים וחילק 5 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully