וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2015 יוצא לדרך: צ'ילה המארחת פותחת מול אקוודור

הצ'יליאנים רוצים לעשות היסטוריה בבית והציפיות בהתאם לקראת משחק הפתיחה (בין חמישי לשישי, 02:30, ספ'5 לייב). המאמן סמפאולי: "יש את הפחד ויש את הציפייה. נצטרך להתמקד בתרחיש השני"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

"ההזדמנות הגדולה בהיסטוריה", כך מכנים בצ'ילה את קופה אמריקה 2015, הטורניר הביתי אותו מארחת המדינה וייצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי, 02:30, ספורט 5 לייב). כמארחת, צ'ילה כמובן מתכבדת במשחק הפתיחה בו היא תפגוש את אקוודור במסגרת בית א', בו משחקות גם מקסיקו ובוליביה. מבחינת הצ'יליאנים, דור הזהב הנוכחי בראשותם של אלכסיס סאנצ'ס וארתורו וידאל, מהווה תקווה אמיתית לזכייה היסטורית בקופה והציפיות בהתאם.

הכוכבים, המפתיעים, ההימורים: הכול לקראת קופה אמריקה 2015

שחקני נבחרת צ'ילה, אלכסיס סאנצ'ס, מרסלו דיאס. AP
זכייה ראשונה אי פעם? אלכסיס סאנצ'ס עם מרסלו דיאס/AP

פרט לכוכבים שמעטרים את הסגל שלו, המאמן הארגנטינאי חורחה סמפאולי בונה על הקהל הצ'יליאני שצפוי לספק אווירה ביתית חמה במיוחד באצטדיון הלאומי בסנטיאגו. "המשחק מול אקוודור יהיה קשה מאוד, זו נבחרת מהירה שיודעת לנצח שטחים ונצטרך להיזהר", אמר סמפאולי במסיבת העיתונאים לקראת משחק הפתיחה. "הציפיות גבוהות וזה יכול להתפתח לשני כיוונים: יש את הפחד מהפסד ומולו את הציפייה להצליח. נצטרך להתמקד בתרחיש השני כדי ליהנות מהטורניר. כולנו יודעים שאנחנו תחת בחינה ונצטרך להתמודד עם הלחץ".

אקוודור חסרה את הקפטן אנטוניו ולנסיה וכן את החלוץ הבכיר פליפה קאיסדו, כשמי שאמור להוביל את ההתקפה הוא אנר ולנסיה, החלוץ שכבש שלושה שערים במונדיאל בברזיל והיה התגלית של הנבחרת. המאמן הארגנטינאי-בוליביאני גוסטבו קינטרוס עשוי להעניק מקום בהרכב גם לכישרון העולה מילר בולאניוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully