וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מעולם לא היה מסי נגד רונאלדו, זה משהו שהתקשורת המציאה"

רגע לפני פתיחת הקופה אמריקה וההזדמנות לזכות בתואר בוגרים ראשון עם נבחרת ארגנטינה, אומר ליאו מסי: "אין ביני לבין רונאלדו יריבות, זה מעולם לא היה כך. עבר יותר מדי זמן מאז שזכינו במשהו, הקופה אמריקה הוא לא רק אנחנו נגד ברזיל"

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה לצד כריסטיאנו רונאלדו. AP
"שנינו רוצים להיות טובים למען המועדונים שלנו". מסי ורונאלדו במפגש האחרון ביניהם במדים הלאומיים/AP

ליאו מסי השלים בשבת טרבל שני במדי ברצלונה, אתמול הוא התבשר על כך שיעמוד לדין באישום של העלמת מס, ובשבוע הבא הוא יפתח עם נבחרת ארגנטינה את הקופה האמריקה, בניסיון לזכות בתואר ראשון של האלביסלסטה מאז 1993. בין לבין, הוא התראיין למגזין ShortList, וניסה להזים, בין היתר, את השמועות על רצון שלו לעזוב את קטלוניה.

"מעולם לא רציתי לשחק בשביל אף מועדון אחר, אהיה פה כל עוד הם ירצו אותי", אמר הפרעוש, "ברצלונה נתנה לי הכל, הם הימרו עלי כשאף אחד אחר לא היה שם בשבילי".

מסי ורונאלדו חולקים ביניהם את כדור הזהב בשבע השנים האחרונות, כשהארגנטינאי זכה בתואר היוקרתי ארבע פעמים, בעוד שרונאלדו זכה בשנתיים האחרונות. עם זאת, הוא מתעקש: "אין בינינו יריבות, זה משהו שהתקשורת המציאה. שנינו רוצים להיות טובים למען המועדונים שלנו. זה לא 'מסי נגד רונאלדו', זה מעולם לא היה כך".

ליאו מסי לאחר הפסד במסגרת גמר מונדיאל 2010 במדי ארגנטינה נגד גרמניה. GettyImages
"אי אפשר היה לנחם אותי לאחר גמר המונדיאל"/GettyImages

ארגנטינה תשחק במוצאי שבת ב-00:30 (שעון ישראל) מול פראגוואי, בניסיון לזכות בתואר בוגרים ראשון מאז הזכיה בקופה לפני 22 שנה. באליפות הקודמת הודחה ארגנטינה ברבע הגמר, מול אורוגוואי בפנדלים, ובשני הטורנירים שקדמו לה הפסידה בגמר לברזיל.

"היו לארגנטינה כמה קבוצות טובות מאז הגביע האחרון ב-1993, אבל עבר יותר מדי זמן מאז שזכינו במשהו", אמר קפטן הנבחרת, "היינו קרובים בברזיל, אבל גביע העולם כבר מאחורינו. המטרה שלנו היא לזכות בקופה. הטורניר הוא ממש לא רק ארגנטינה נגד ברזיל. אנחנו שתי נבחרות חזקות מאוד, אבל קולומביה הראתה במונדיאל כמה היא חזקה, לאורוגוואי יש שחקנים טובים, וצ'ילה תהיה חזקה כמארחת. יש לנבחרות רבות סיכוי לזכות".

על האכזבה שנחל במונדיאל בקיץ שעבר, אמר מסי: "זכיה במונדיאל היא המטרה האולטימטיבית בכדורגל, וזה עדיין בגדר חלום עבורי. רבים מחבריי בברצלונה כבר זכו בו, ואני חולם לדעת איך זה מרגיש. צריך להמשיך האלה אחרי הפסדים כמו לגרמניה, כי אין ברירה, אבל ההפסד הזה הוא משהו שנשאר עם כל השחקנים לאורך כל חייהם. אתה חושב על ההזדמנות שהייתה לנו, ושלא ניצלנו. אי אפשר היה לנחם אותי אחרי הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully