וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: פיקה סופג בוז בנבחרת, פעמיים טל בן חיים באמבטיה

בלם ברצלונה שסגר חשבון עם רונאלדו מתמודד עם קריאות בגנותו מצד אוהדי ריאל מדריד, שחקני הנבחרת בתמונה נדירה, דובר פיפ"א התבדח וסיים את תפקידו, וגם: הטיזר של פרו אבולושן 2016 נחשף

22:00: פעמיים טל בן חיים באמבטיית קרח

צמד שחקני מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, החולקים את אותו שם, חלקו לאחר אימון הנבחרת גם את אותה אמבטיית קרח וסיפקו לחשבון האינסטגרם של טל בן חיים החלוץ את אחת מתמונות השנה.

Getting ready for tomorrow 👍

A photo posted by Tal Ben-Haim ⚽ (@talbenhaim) on

20:45: הטיזר של פרו אבולושן

הגרסה החדשה של הפרו אבולושן נחשפה, קבלו טיזר קצר בכיכובם של ניימאר שמלהטט ופרנצ'סקו טוטי ששולף את הטלפון הנייד לטובת צילום סלפי.

20:30: הבדיחה הגרועה של מנהל התקשורת בפיפ"א

וולטר דה גרגוריו, מנהל התקשורת של פיפ"א, עמד בכבוד באחד האתגרים הקשים בקריירה שלו, כשניהל מטעם הארגון את פרשת החשדות האחרונים ואת התפטרות הנשיא בלאטר. הכל הלך כשורה מבחינתו, עד שבדיחה אחת בתקשורת השוויצרית יצאה משליטה.

בראיון למגיש רוג'ר שאווינסקי, נשאל דה גרגוריו "מי היה נוהג ברכב של נשיא פיפ"א, המזכ"ל ומנהל התקשורת", וענה "המשטרה". הוא נאלץ לסיים מיד לאחר מכן את תפקידו, ויישאר בארגון כיועץ חיצוני עד לתום השנה.

וולטר דה גרגוריו מנהל התקשורת של פיפ"א. GettyImages
הלצה אחת יותר מדי. דה גרגוריו/GettyImages

19:00: קבלת הפנים החמה לפיקה

המאבקים על התארים בספרד הסתיימו, אבל נראה שאוהדי ריאל מדריד לא ממש מתכוונים לסלוח מהר לג'רארד פיקה, שסגר חשבון בחגיגות הזכייה בליגת האלופות עם כריסטיאנו רונאלדו, כשהודה לדי ג'יי קווין רולדן, האיש שתקלט במסיבת יום ההולדת ה-30 של רונאלדו מוקדם יותר השנה. פיקה שנמצא עם נבחרת ספרד זכה לקריאות בוז רועשות מאוהדי ריאל.

13:00: בניון ב-11 הגדולים בהיסטוריה של ווסטהאם:

ב'דיילי מייל' הבריטי פרסמו את רשימת ה-11 הגדולים שלבשו את מדי הפטישים בתולדות הפרמיירליג (החל משנת 1991). לנו, הישראלים, ווסטהאם כמעט תמיד מתקשרת לאייל ברקוביץ', אבל דווקא הוא נותר מחוץ לרשימה. מי כן נכנס? יוסי בניון, כמובן. "יוסי עזב לליברפול בהמשך הקריירה, אבל הבישולים המדהימים והשערים היפים מול פולהאם ואסטון וילה ייזכרו לעד אצל אוהדי הפטישים", נכתב עליו.

ההרכב המלא: לודק מיקלוסקו, גלן ג'ונסון, ריו פרדיננד, סלאבן ביליץ', ג'וליאן דיקס, יוסי בניון, פרנק למפארד, ג'ו קול, טרבור סינקלייר, פאולו די קאניו, קרלוס טבס

יוסי בניון במדי ווסטהאם 2005. GettyImages
זיכרונות נעימים. בניון/GettyImages

10:20: הנריק לארסון עדיין מסוגל לכבוש

אחרי קריירה נפלאה ושנים מצוינות בעיקר בסלטיק וברצלונה, הנריק לארסון הפך למאמן. אתמול, במהלך משחק הכנה של קבוצתו, הלסינגבורג, הוא החליט להיכנס בעצמו למגרש וכבר אחרי 19 דקות הראה שעדיין יש לו את זה.

10:15: תגובה מוגזמת במיוחד להרחקה

טורי האנטר ממינסוטה טווינס הורחק בהפסד לקנזס סיטי. את התגובה שלו, שכוללת סוג של סטריפטיז מאולתר, אף אחד לא צפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully