וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: נדב זילברשטיין חתם לעונה נוספת

המאמן הצעיר האריך את חוזהו וישלים שבע עונות במועדון הכתום: "עומד בפנינו אתגר גדול". היו"ר מזרחי: "נדב הוא בן בית, המשכיות היא אחד הערכים המובילים את חזון המועדון"

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
המשכיות. זילברשטיין/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה הודיעה הבוקר (חמישי) על החתמתו של המאמן נדב זילברשטיין, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. המאמן יסגור בסוף העונה הבאה שבע עונות בקבוצה הכתומה, מתוכן שלוש בליגת העל. לאחר שהעלה את הקבוצה מהליגה הארצית עד הליגה הבכירה, המשיך המאמן הצעיר, שגדל במחלקות הנוער של מכבי ראשון לציון, לשתי עונות טובות למדי בליגה הראשונה בהן הגיעה הקבוצה לרבע גמר הפלייאוף כשהעונה היא מפסידה 3:0 למכבי תל אביב.

"אני מאוד שמח ונרגש להמשיך כמאמן עירוני נס ציונה ורוצה להודות להנהלת המועדון על האמון בי", אמר זילברשטיין בהודעה לעיתונות מטעם המועדון, "עומד בפנינו אתגר גדול של בניית קבוצה אטרקטיבית ולוחמת שתשחק ברוח המועדון ותהיה מחוברת לקהל ולקהילה הנפלאים שלנו". היו"ר יניב מזרחי הוסיף: "נדב הוא בן בית בנס ציונה ויש לו חלק גדול בהצלחה של הקבוצה בשנים האחרונות. 7 שנים רצופות באותה קבוצה הן נוף חריג במציאות של הכדורסל הישראלי אך המשכיות היא אחד הערכים המובילים את חזון המועדון ואנחנו מצפים לעונה מוצלחת".

בנס ציונה יחלו בימים הקרובים בבניית הקבוצה לקראת העונה הבאה כשהמטרה היא לנסות ולהשאיר את מאיר טפירו וטל דן לעונה נוספת, כשקבוצות נוספות מתעניינות בפורוורד. גיל אמיתי ואור סולומון עשויים להמשיך גם כן, כשבסולומון התעניינו מספר קבוצות מהליגה הרומנית, רובי בוסטיין יעזוב ואילו מיטשל וואט מחזיק בחוזה ואמור גם כן להמשיך. בנס ציונה ינסו לצרף ישראלי בכיר נוסף לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully