וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי חיפה: "ראיוס לא שיחק בשביל הקהל". בורחל עשוי לחתום

11.6.2015 / 8:13

במועדון ביטלו את דברי הקשר על התמיכה שקיבל: "יצר מציאות מדומה". גבאי נפגש עם ההנהלה, דרש פיצוי תמורת התרת החוזה. ללא קשר לטאלב טואטחה, הירוקים יפנו למגן הפועל עכו

שחקן מכבי חיפה, רובן ראיוס. קובי אליהו
"הוא לא סחף את הקבוצה קדימה ולא הבקיע מספיק שערי שדה עבור שחקן בסכומים האלה". רובן ראיוס/קובי אליהו

במכבי חיפה לא אהבו את ההתבטאות של רובן ראיוס אתמול בוואלה ספורט. הקשר הספרדי טען כי הוא מתכוון להגיע לפתיחת האימונים ועל חיפה לעמוד בחוזה שלו, תוך שהוא מודה לקהל על התמיכה בחודש האחרון. "רוב הקהל לא תמך בהשארת ראיוס, הוא יצר מציאות מדומה", אמר גורם במועדון על הקשר. "הוא לא בא לידי ביטוי מול הגדולות, הוא היה טוב בעיקר כשהיה קל ולא שיחק בשביל הקהל. הקבוצה סיימה פעמיים במקום החמישי, הוא לא סחף את הקבוצה קדימה ולא הבקיע מספיק שערי שדה עבור שחקן בסכומים האלה. הוא לא יישאר פה בעונה הבאה גם אם יתעקש". ראיוס מחזיק בחוזה לעונה נוספת בסכום של 350 אלף יורו. במועדון יעשו מאמצים לעזור לו למצוא קבוצה. ייתכן שהשחקן יתאמן בנפרד ולא עם הסגל שזומן לאימונים. מאידך, במועדון מרוצים מאוד מהחתמת ניקולה דרינצ'יץ', שהגיע בסכומים נמוכים משמעותית בהשוואה לראיוס.

רובן ראיוס: "מכבי חיפה לא רוצה אותי? נתראה בתחילת האימונים"

שחקן הפועל עכו, דניאל בורחל חוגג. אדריאן הרבשטיין
מקבל עדיפות על פני גל שיש שעדיין לא עוזב את אוקראינה. דניאל בורחל/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חיפה תחתים מגן שמאלי בימים הקרובים כשאחד השמות שעלה הוא של דניאל בורחל (24) מהפועל עכו. בורחל מקבל עדיפות על פני גל שיש שעדיין לא עוזב את אוקראינה וההערכה היא שחיפה תפנה אליו בימים הקרובים ותנסה לסכם על מעברו. בורחל השתייך בעבר גם לקבוצת המילואים של ויאדוליד. טאלב טואטחה מבוקש בטורקיה ובסין, אך במועדון טוענים כי הצעה רשמית עדיין לא הגיע לידיהם ומקווים שיישאר. בחיפה לא פוסלים את המועמדות של המגן הימני איאד אבו עביד, שלמרות ההודעה של מכבי נתניה עשוי לעזוב את המועדון בשל הסכסוך המשפטי עם טוברוק.

עוד בענייני מגנים: כפי שפרסמנו אתמול, אייל משומר נפגש עם ראשי המועדון וקרוב לסיכום לשנתיים. המגן אלעד גבאי נפגש אתמול עם ראשי המועדון ודרש פיצוי תמורת התרת החוזה שלו בקבוצה. במועדון סירבו לדרישה. גבאי לא מוכן לעזוב את הקבוצה. הוא מחזיק בחוזה של 165 אלף דולר נטו לכל אחת משתי העונות הבאות. בשלב זה, בקבוצה ישנם שלושה מגנים: אוראל דגני עליו בונים כבלם ומגן, אייל משומר ויובל יוסיפוביץ', שייתכן שיושאל בהמשך.

רוני לוי ממשיך לחפש בלמים זרים, אך לא מן הנמנע שגם בלם ישראלי יגיע. גם אופיר קריאף עדיין בתמונה, למרות שבחיפה לא בונים עליו כשחקן שיתמודד על חולצת ההרכב.

הפיזיולוג בוקי ירון חזר לצוות הרפואי של מכבי חיפה, בו עבד במשך 11 שנה. ירון היה אחראי לשיקומם המוצלח של שחקנים שנפצעו באורח לא קל כמו ניר דוידוביץ', ריימונדס ז'וטאוטאס, ג'ובאני רוסו ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully