וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן ראיוס: "מכבי חיפה לא רוצה אותי? נתראה בתחילת האימונים"

10.6.2015 / 8:09

הקשר הספרדי הגיב להחלטה שלא לזמנו לתחילת האימונים: "אני בחופשה בברצלונה, יש לי חוזה וצריך לכבד אותו. מודה לאוהדים על התמיכה בחודש האחרון". בוקולי צפוי לכנס מסיבת עיתונאים

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה (ימין) מול יואב זיו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אני נמצא בברצלונה, אבל נתראה בקרוב". רובן ראיוס/קובי אליהו

"מכבי חיפה לא רוצה אותי? אני רק יכול לומר שיש לי חוזה לעונה הבאה ואין לי הצעות כרגע. מבחינתי אני שחקן של המועדון ואני מתכוון להתייצב לתחילת האימונים. אני מודה לאוהדי הקבוצה על התמיכה בחודש האחרון ועל כך שהם מעריכים אותי. אני נמצא בברצלונה, אבל נתראה בקרוב", כך אמר קשר מכבי חיפה, רובן ראיוס, לוואלה ספורט, זאת בעקבות ההודעה של מכבי חיפה לפיה הוא אינו זומן לתחילת האימונים. ההודעה לגבי ראיוס אינה מפתיעה, אלא שמבין הזרים ששוחררו (כפי שפרסמנו בשבועות האחרונים, מיצ'ל ומדו לא קיבלו הודעה שלא ימשיכו), הוא היחיד שמחזיק בחוזה לעונה הבאה. רוני לוי מתכוון להביא קשר נוסף במקומו ובלם שינעל את מכסת הזרים. אם אברהם פאס ישוחרר, המאמן ירצה להביא גם חלוץ. במקרה שבן שהר יחליט לחזור לישראל, חיפה תפנה אליו.

גוסטבו בוקולי מתכוון לקיים מסיבת עיתונאים לאחר שובו מחו"ל, ובמהלכה הוא צפוי להודיע על פרישה אותה תכננו בחיפה עוד במהלך חודש ינואר. ההודעה בנוגע לפרישה עשויה להשתנות משום שהשחקן סובל מבעיה רפואית שתמנע ממנו ככל הנראה לחזור בחודשים הקרובים. במועדון לא מתכוונים לשחרר בקלות את טאלב טואטחה שמחזיק במספר הצעות. ההערכה היא שחיפה תדרוש בין 1.5 לשני מיליון שקלים עבור המגן, שביום פתיחת האימונים יחגוג יום הולדת 23. מוחמד גדיר לא זומן מתוך הערכה שיחתום בבלגיה, בגנט או בלוקרן.

אתמול התברר כי טואטחה מחזיק בשלוש הצעות, שתיים מטורקיה ואחת מסין. בימים האחרונים בדקו סוכניו גם אפשרויות בליגה הפורטוגלית ובליגה הקזחית, שנחשבת לפחות ריאלית עבורו.

עכשיו זה רשמי: ניקולה דרינצ'יץ' חתם במכבי חיפה

טאלב טואטחה מחזיק בהצעה מטורקיה. גם קבוצה מסין מעוניינת בו

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יכנס מסע"ת כשיחזור מחו"ל. גוסטבו בוקולי/ברני ארדוב

רוני לוי ממשיך לחפש בלמים. עד כה לא נרשמה התקדמות עם מספר בלמים שהוצעו לו בימים האחרונים, מסיבות כלכליות או מקצועיות. אופיר קריאף הוצע למועדון, אבל אם יגיע למכבי חיפה, הוא יתחרה על מקום בסגל ולא על מקום בהרכב. חיפה לא מוכנה לשלם לבית"ר ירושלים כסף תמורת השחקן, אלא רק להעביר שחקנים (טביב, כזכור, רוצה את אלון תורג'מן ושחר הירש). חלק מהם מתנגדים כרגע לעבור לבירה בגלל חוסר הוודאות לקראת העונה הבאה. איאד אבו עביד עשוי להגיע אם לא יסגור בהפועל תל אביב. ההחלטה איזה מגן להביא (גל שיש הוזכר, גם שמותיהם של דניאל בורחל וחן דילמוני עלו) תלויה בין היתר בשאלה האם טואטחה יעזוב או שבחיפה יחפשו רק שחקן מחליף בעמדה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully