וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "יכול להיות שעשינו טעות עם היינס". כדיר: "רצינו שהעונה תימשך"

10.6.2015 / 23:45

מאמן מכבי תל אביב דיבר על הסיבות להפסד להפועל אילת: "פרט לפארגו, החבר'ה לא היו ביום התקפי טוב. כולם יודעים את הבעיות שלנו". שיבק: "שמח שמכבי תל אביב תחזור לאילת פעם נוספת"

יוסי ציפקיס

הפועל אילת הדהימה הערב (רביעי) את מכבי תל אביב בהיכל נוקיה, כשניצחה אותה 98:104 לאחר הארכה, וצימקה את סדרת חצי גמר הפלייאוף ל-2:1, ועוד ביד אליהו. הדרומיים חזרו לתמונה, וינסו להשוות את הסדרה במשחק הרביעי ביום ראשון.

"עוד סאגה אחת נסגרה - הגמר לא יוקדם ושלא יאשימו אותנו, זה בסדר", אמר גיא גודס. "לא שיחקנו טוב ולא היינו עם האנרגיות הנכונות. ברחנו להפרש של 13 אך הפועל אילת חזרה למשחק. לספוג 104 נקודות זה המון, אי אפשר לספוג בהגנה 104 נקודות. יכול להיות שעשינו טעות עם מרקיז היינס שלא התלבש. התכוננו לסיטואציה שפארגו יזכה לדאבל-אפ, אבל שאר החבר'ה לא היו ביום התקפי טוב, אבל נלמד מזה למשחק הבא. קשה לנצח את אותה קבוצה שש פעמים, וזה המשחק השישי בינינו. כולם יודעים את הבעיות שלנו, צריכים למשוך ככה עד סוף העונה".

שחקן מכבי תל אביב, ג'רמי פארגו, מול שחקן הפועל אילת, קאליף וויאט. ברני ארדוב
גודס לא היה מרוצה מהתרומה של רוב השחקנים. ג'רמי פארגו/ברני ארדוב

"אני שמח שהחזרנו את מכבי תל אביב לאילת פעם נוספת כי העיר חוגגת כשהיא מגיעה", ציין אריק שיבק. "ידענו שאנחנו צריכים לקחת סיכונים מסוימים ועשינו דברים שלא עשינו במשחקים קודמים. נתנו לשחקנים יותר מנוחה. אני שמח שבסך הכול ברוב דקות המשחק שלטנו בקצב. הפעם האחרונה שניצחתי את מכבי תל אביב בהיכל הייתה עם הפועל אילת ב-1993. אני שמח מאוד וגאה בשחקנים שלי, לא קל לנצח במגרש הזה, בטח כשאתה בפיגור 2:0".

עוד אמר שיבק: "אנחנו לא צריכים להוכיח לאף אחד שום דבר. מכבי תל אביב התאכזבה מאוד שהיא לא סיימה את הסדרה בשלושה משחקים. אני לא יודע אם נכנסנו לג'רמי פארגו לראש, תשאלו אותו. באנו לעשות משהו נגד פארגו, הצלחנו להוציא לו את הכדור מהידיים. לפני המשחק, אלישי כדיר אמר לי שננצח".

"כולם אצלנו רצו שהעונה תימשך", הוסיף אלישי כדיר. "רובם צחקו כשאמרנו שאנחנו הולכים לנצח. החבר'ה היו חדורי אמונה ואני שמח שברגעים המכריעים עשינו מהלכים נכונים. הפועל אילת השנה לא הייתה בכותרות. התחלנו לא טוב ואחרי שעשינו סיבוב שלישי טוב, אמרו שנפסיד 3:0 למכבי חיפה ואז 3:0 למכבי תל אביב. אנחנו רגילים לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully