וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: 69:76 לאולימפיאקוס על פנאתינייקוס, עלתה ל-0:2 בסדרת הגמר

האדומים מתקרבים לאליפות. אחרי ה-70:76 במשחק הראשון, אולימפיאקוס גברה על היריבה המושבעת גם במשחק השני בסדרה. פרינטזיס בלט עם 17, ספאנוליס הוסיף 11. מברוקפלידיס הפציץ 28 מנגד. ספרד: מלאגה צימקה את הסדרה מול ברצלונה ל-2:1

שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס. GettyImages
משחק סולידי. ואסיליס ספאנוליס/GettyImages

אחרי שראתה את היריבה השנואה, פנאתינייקוס, חוגגת אליפות שנתיים ברציפות, אולימפיאקוס בדרך לזכייה בתואר אותו היא לא קטפה מאז עונת 2011/12, לאחר שניצחה 69:76 את היריבה השנואה ועלתה ל-0:2 בסדרת גמר הפלייאוף ביוון.

אולימפיאקוס, שגברה על פנאתינייקוס 70:76 במשחק הראשון, פתחה את המשחק השני עם המון התלהבות. היא סיימה את הרבע הראשון ביתרון 14:21, ומשם שמרה על היתרון ברוב שלבי המשחק. ברבע הרביעי הירוקים עשו קולות של חזרה, אך ואסיליס ספאנוליס והחברים דאגו לשמור על פער סביר בדרך לניצחון חשוב מאוד.

גאורגיוס פרינטזיס סיים כקלע הבולט אצל האדומים עם 17 נקודות, טרמל דארדן הוסיף 14 וספאנוליס סיים עם 11. מנגד, לוקאס מברוקפלידיס קלע 28 נקודות שלא הספיקו עבור הירוקים.

בספרד, מלאגה כפתה משחק רביעי על ברצלונה, לאחר שניצחה אותה 84:89, גם כן אחרי הארכה. מלאגה צימקה את סדרת חצי גמר הפלייאוף ל-2:1 מול הקטאלנים. המשחק הרביעי ייערך בשישי. קרלוס סוארס, עם 13 נקודות, נבחר ל-MVP של המשחק, וויל תומאס קלע 17.

באיטליה, ססארי הצנועה עשתה את הבלתי ייאמן והדיחה בחצי גמר הפלייאוף את ארמני מילאנו הגדולה, לאחר שניצחה אותה 81:86 אחרי הארכה, והשלימה 3:4 מדהים בסדרה. ג'רום דייסון בלט אצל המנצחת עם 19 נקודות, שיין לאוואל סיים עם 21 ריבאונדים. מנגד, אקס הפועל ירושלים, סמארדו סמואלס, סיים עם 25 נקודות ושבעה ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully