וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל הובסה 34:24 בידי איסלנד במוקדמות אליפות אירופה

הנבחרת רשמה הפסד חמישי בחמישה משחקי מוקדמות, הפעם בערב הפרידה מהמאמן דראגן ג'וקיץ'. ישראל קיוותה למתוח את היריבה החזקה, אך נקלעה לפיגור דו ספרתי וכשלה

דראגן ג'וקיץ' מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. ניב אהרונסון
אומר שלום. דראגן ג'וקיץ'/ניב אהרונסון

נבחרת ישראל נחלה הערב (רביעי) הפסד חמישי במוקדמות אליפות אירופה בכדוריד ונותרה ללא ניצחון, לאחר שהובסה בדרייב אין בתל אביב 34:24 בידי נבחרת איסלנד. היה זה אקורד סיום צורם מבחינת המאמן הסרבי דראגן ג'וקיץ', שסיים את תפקידו בנבחרת אחרי כשלוש שנים.

איסלנד ידעה שניצחון יקרב אותה מאוד להבטחת הכרטיס לאליפות אירופה בפולין בשנה הבאה, ולא ריחמה על ישראל שרוצה להימנע מירידה לשלב המוקדמות הראשון בקמפיין הבא. זה לא נגמר בתבוסה מוחצת 36:19 כמו במפגש הקודם בין הנבחרות, אבל גם עם חזרתו של עומר דבדה, לישראל שוב לא היה צ'אנס מול הסקנדינבים החסונים.

יכולת טובה של אורן מאירוביץ' בשער נתנה לישראל תקווה בפתיחה, אבל איסלנד עלתה ל-3:6, המשיכה ל-10:13 ולמחצית ירדה עם יתרון מבטיח 12:17. ולאדי קופמן ועומר גרא ניסו לשמור את ישראל בעניינים, אבל איסלנד ברחה כבר לפער דו ספרתי והנבחרת בכחול-לבן הצליחה רק להקטין מ-12 שערים ל-10 בסיום.

כבשו לנבחרת: עמית גל וניבו לוי 5 שערים כל אחד, אלכס סיצ'נקו 4, ולאדי קופמן ועומר גרא 3 כל אחד, דן נתן 2, עומר דבדה ועידו טוראל 1 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully