וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בפלייאוף: הפועל ירושלים רוצה לחזור לגמר אחרי שמונה שנים

10.6.2015 / 19:28

הקבוצה של דני פרנקו מובילה 0:2 בסדרה על ראשון לציון, ויכולה לסגור עניין במשחק הביתי (21:00, ספורט 5). הכתומיים עדיין אופטימיים, ג'רמיס סמית': "מתייחסים לכל משחק כאל דף חדש"

one

בווידאו: תקציר המשחק הקודם, בו ניצחה הפועל ירושלים 75:76

הפועל ירושלים יכולה לחזור לגמר סל לראשונה מאז עונת 2006/07 כבר מחר (חמישי) אם תנצח במשחק השלישי בסדרת חצי גמר הפלייאוף בביתה את מכבי ראשון לציון (21:00, ספורט 5, שופטים: ספי שמש, פיני רימון וארז גוריון). ירושלים, שגברה על ראשון לציון בכל ששת המפגשים בין הקבוצות, ניצחה את משחק מספר 1 בסדרה בארנה 73:81 בזכות 15 נקודות של דיון תומפסון וליאור אליהו, וביום שני עלתה ל-0:2 למרות ששמטה יתרון גדול כשניצחה 75:76 את הכתומים, כשדונטה סמית' מצטיין עם 23 נקודות.

בר טימור שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ירושלים תשלים את המלאכה? בר טימור/ברני ארדוב

אחרי הניצחון הדחוק על ראשון לציון במשחק הקודם נשמו בהפועל ירושלים לרווחה. האדומים חששו מאוד מראשון לציון, והעובדה כי יצאו עם ניצחון למרות קריסה מוזרה ברבע האחרון קירבה אותם מאוד לגמר וגם שמרה על השחקנים בפוקוס מלא לקראת המשחק השלישי בבית. בירושלים יודעים שלמרות ההצגה הגדולה של דונטה סמית', כל השחקנים מלבד דיון תומפסון ובר טימור נקלעו ליום פחות טוב, ועדיין הקבוצה השכילה לצאת עם ניצחון. דרווין קיצ'ן וג'וזף ג'ונס ימשיכו לא להתלבש להתמודדות. בירושלים שמרו על איפוק ולא הגיבו לבקשתה של מכבי תל אביב למנוע את הקדמת משחקי הגמר ל-17 ו-22 ליוני, ומחכים להחלטת המנהלת הסופית בעניין זה.

במכבי ראשון לציון יצאו ברגשות מעורבים מההפסד הביתי לירושלים. מצד אחד השחקנים של שרון דרוקר כמעט ואיבדו סיכוי באופן סופי לחזור למעמד הגמר של הכדורסל הישראלי לאחר 24 שנים, אך לא לפני שמחקו פיגור 18 ברבע האחרון עד לזריקה אחרונה של אייזיאה סוואן שלא נכנסה. בראשון סירבו להפיל את ההפסד על סוואן שנראה רע מאוד בסדרה עד כה, וסיפרו כי השחקן לקח קשה מאוד את ההפסדים. למרות המצב, בקבוצה מאמינים מאוד ביכולתם להפתיע בירושלים: "נכון שיש תחושה של פספוס, אבל אנחנו מתייחסים לכל משחק כדף חדש ורוצים לנצח", אמר ג'רמיס סמית' לקראת המשחק, "אנחנו האנדרדוג בסדרה ואנחנו באים לעשות את המקסימום לנסות לנצח משחקים. אנחנו יודעים שבכדי לרשום ניצחון על ירושלים כולנו צריכים להיות בשיא ולהתכונן היטב. אני מאוד מקווה שלא נסיים את הסדרה במשחק השלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully