וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: מיקי קופל סיכם עם העירייה על העברת זכויות הניהול

עידן חדש בעכו: איש העסקים קיבל את הקבוצה לאחר שסיכם לחמש השנים הבאות ויוכל לרכוש אותה בסיומן. לקופל יהיה זכויות מלאות על מחלקת הנוער ועל השחקנים שיעברו דרכה והוא אף יתרום כספים לקבוצה הבוגרת

אוהדי הפועל עכו. ברני ארדוב
בדרך לעידן חדש? אוהדי הפועל עכו/ברני ארדוב

הפועל עכו יוצאת לדרך חדשה. איש העסקים, מיקי קופל, הגיע לסיכום עם עיריית עכו על העברת זכויות הניהול של הקבוצה בחמש השנים הבאות. טיוטות סופיות הועברו לעורכי הדין, לניסוח סופי ומשפטי. קופל, שיהפוך לבעלים החדש של הקבוצה ולאיש החזק במועדון, יוכל לרכוש אותו לאחר חמש שנים. כבר בפברואר דיווחנו כי קופל מעוניין לרכוש את הקבוצה, אך הצדדים לא הגיעו להבנות. מאז המועדון נכנס לבעיות כספיות גדולות יותר שסללו את דרכו של קופל לקבוצה.

המשמעות היא שהפועל עכו, שהייתה בעונה שעברה תחת בעלות של העירייה, תועבר לידיים פרטיות. לקופל יהיה זכויות מלאות על מחלקת הנוער ועל השחקנים שיעברו דרכה והוא אף יתרום כספים לקבוצה הבוגרת ויהפוך להיות הספונסר הראשי שלה.

בשבועות האחרונים דובר יותר ויותר על הבעיות הכלכליות של המועדון ועל האפשרות שלא יוכל לפתוח את העונה הקרובה. השיא הגיע אתמול כשהיו"ר רוני פרטוש וחברי העמותה הודיעו על התפטרותם. צעד זה הוסיף ללחץ שהיה כבר על העירייה להעביר את הקבוצה לידיים פרטיות ולא ללכת לפירוק כפי שרצו לראות חלק מהגורמים בעירייה. קופל, שבין היתר משמש כספונסר של מכבי תל אביב וקבוצות ספורט נוספות, יעביר את כל התמיכה שלו כעת לעכו.

שחקן הפועל עכו, אמיר אבו ניל, מניף על הכתפיים את מאמנו שלומי דורה. ברני ארדוב
בוס חדש למועדון. שלומי דורה חוגג בסיום העונה החולפת/ברני ארדוב

ראש העיר עכו שמעון לנקרי בירך על גיבוש ההסכם ואמר: "היום יותר מתמיד ברור לתושבי העיר ולאוהדים עד כמה חשובה ומשמעותית היא תמיכתה של העירייה בקבוצה ולולא תמיכה זו לא היתה לקבוצה זכות קיום, בליגת העל. במשך 12 שנה תמכה העירייה בקבוצת הפועל עכו. והיא תמשיך לתמוך בה גם בעתיד".

עוד אמר לנקרי: "אנו רואים בספורט כלי חינוכי מהמעלה הראשונה לקידומים של ילדים ובני נוער בתחומי הספורט בכלל והכדורגל בפרט, והעובדה שהפועל עכו משחקת בליגת העל היא גאווה לכולנו".

איש העסקים מיקי קופל אמר הערב: "היחסים המצוינים והכבוד ההדדי שקיים ביני לבין ראש העיר עכו שמעון לנקרי מביאים אותנו לישורת נוספת לקראת הגשמת חלום שלי למצות את הפוטנציאל בהפועל עכו והצפון בכלל. כשיהיה לנו מה להודיע נשמח לעשות זאת בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully