וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי קופל מעוניין לרכוש את הפועל עכו, העירייה מונעת ממנו?

איש העסקים טוען כי הגיש הצעה לרכישת המועדון, אך בעירייה מתעלמים מבקשתו: "הם מתחמקים, זה מראה עד כמה הם רציניים". "מהעירייה נמסר: "לא הייתה אף הצעה עניינית, זאת בושה"

one

איש העסקים מיקי קופל מעוניין להיכנס למשא ומתן עם עיריית עכו על העברת הבעלות על הפועל עכו, אך לטענתו העירייה מתעלמת מבקשתו. לוואלה ספורט נודע כי לפני ארבעה חודשים שלח קופל מכתב מפורט עם תכנית מסודרת לקבוצה ובה ביקש להיכנס למשא ומתן מול העירייה על העברת השליטה בקבוצה לידיו.

לטענתו, בעיריית עכו התעלמו מבקשתו אז. לאור המצב הכלכלי של הקבוצה, בימים האחרונים שוב נעשתה פנייה לעיריית עכו בתיווכו של איש העסקים רפי סולטן, אוהד שרוף של עכו ומקורב לעירייה. שניהם טוענים כי העירייה מעוניינת להמשיך ולהחזיק בקבוצה, מתעלמת מבקשתם, ולא מוכנה לנהל איתם משא ומתן.

ההצעה של קופל היא שבשלב הראשון הוא יהפוך להיות מנכ"ל הקבוצה ויקבל את הזכויות המלאות על מחלקת הנוער. קופל הבטיח שיכניס למועדון כמיליון וחצי שקלים מדי עונה, כחלק מהכספים שהוא מעביר כרגע לקבוצות ספורט אחרות, בהן גם מכבי תל אביב בכדורגל. קופל מציע שיקבל לידיו את הקבוצה לחמש שנים שאחריהן, ואולי במסגרתן, תהיה לו את האופציה על רכישת הקבוצה.

בכל אופן, איש העסקים טוען כי הוא יקטין את תמיכתה של העירייה לכמיליון שקל בעונה כשזו בתמורה תאפשר לקבוצה להשתמש במתקנים ללא עלות. "זה שעיריית עכו מתחמקת ולא מעוניינת לשבת למו"מ רציני מראה שהם לא באמת מעוניינים להשתחרר מהקבוצה", אמר קופל בתגובה לידיעה. "זה מוכיח עד כמה היא רצינית לגבי האפשרות למכור את הקבוצה".

מעיריית עכו נמסר בתגובה: "לא מיליון ולא גרביים. לא היתה אף הצעה עניינית מצד מר קופל וחבל מאוד שישנם אנשים שמנסים לעשות סיבוב תקשורתי על גב הקבוצה. פשוט בושה!!!! הדבר היחיד שהעביר מר קופל הוא נייר רעיונות שאין בו שום התחייבות, למעט לקיחת אחריות על מחלקת הנוער שאינה זקוקה למימון נוסף!".

איש העסקים מיקי קופל. אתר סטארט,
בא בטענות קשות כלפי עיריית עכו. קופל/אתר סטארט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully