וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה הודיעה: איאד אבו עביד ממשיך לעונה נוספת

10.6.2015 / 13:26

הקבוצה החליטה להשאיר את שחקן ההגנה. בטוברוק זועמים, אך איזיקוביץ' אמר: "לפחות הם לא מנסים למכור מישהו שהוא לא שלהם". המועמדים לאימון: אלישע לוי, שלומי דורה וגיא לוי

שחקן מכבי נתניה, איאד אבו עביד. טל לוי
בטוברוק זועמים. איאד אבו עביד/טל לוי

כשברקע תביעת הבוררות שהגישה בית"ר טוברוק נגד מכבי נתניה בנוגע להסכם חלוקת הזכויות על כרטיסו של איאד אבו עביד, הודיעה היום (רביעי) נתניה כי שחקן ההגנה הצעיר ימשיך לשחק במועדון גם בעונה הבאה. כזכור, אבו עביד בן ה-20, ששימש העונה כמגן ימני וכבלם בנתניה, זכה להתעניינות מצד הפועל תל אביב ומכבי חיפה שקיוו לצרפו.

אז בנתניה לא מתכוונים לוותר עליו, אבל בטוברוק זועמים, שם טוענים כי אם נתניה לא תשחרר את אבו עביד וכן את ראול גרשומוב ודור מלכה, היא עשויה לספוג בבוררות קנס של שישה מיליון שקלים, כפי שכתוב בחוזה בין המועדונים. הבעלים של טוברוק אריק איזיקוביץ' אמר: "לפחות הם כבר לא מנסים למכור משהו שהוא לא שלהם. אני שמח לשמוע שמכבי נתניה השכילה להבין שלנסות למכור מאחורי הגב שחקן שלא שלה זהו עשה הקרוב לפלילי. בסופו של דבר כל שחקני טוברוק שהגיעו בחינם למכבי נתניה, כולל איאד אבו עביד, יוחזרו לטוברוק במסגרת הליך בוררות של ההתאחדות לכדורגל כי אם לא כן מכבי נתניה תשלם לטוברוק קנס של שישה מיליון שקל, ככתוב בחוזה".

מאמן עדיין אין לקבוצה מהשרון, אבל אחרי שמועמדותו של סלובודן דראפיץ' ירדה מן הפרק בעקבות מינויו למאמן בית"ר ירושלים, השמות הנמצאים כעת על השולחן הם של אלישע לוי שנותר ללא קבוצה, שלומי דורה שנמצא באי ודאות בגלל מצבה הסבוך של הפועל עכו וכן גיא לוי שסיים את דרכו בבית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully