וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתי כהן סיכם לעונה נוספת במכבי קרית גת

10.6.2015 / 10:25

העולה החדשה החלה לעבוד והמאמן ימשיך לעונה שנייה: "אני שמח להמשיך את מה שהתחלנו". מנהלת הליגה ביקרה באולם בעיר על מנת לבדוק האם ניתן לאשרו לליגה הראשונה

נתי כהן מאמן מכבי קרית גת. אדריאן הרבשטיין
"בטוח שההנהלה תעשה מאמצים להעמיד תקציב ראוי". נתי כהן/אדריאן הרבשטיין

העולה החדשה לליגת העל, מכבי קרית גת, עסוקה בימים אלה בהכנות לקראת העונה הבאה, והיום (רביעי) הודיעה, כפי שנכתב בוואלה ספורט לאחר העלייה על סיכום עם המאמן נתי כהן לעונה נוספת. כהן, שהגיע לקבוצה בעונה שעברה, בנה סגל עם ישראלים בכירים שמטרתו הייתה לעלות ליגה, ובסופו של דבר עמד במשימה למרות שסיים את העונה הסדירה רק במקום השלישי.

"אני שמח מאוד להמשיך את מה שהתחלנו בקרית גת השנה", אמר כהן בהודעה של הקבוצה, "אני בטוח שההנהלה תעשה את המאמצים להעמיד תקציב ראוי כדי שנוכל להעמיד קבוצה טובה וראויה שתושבי העיר יוכלו ליהנות ממנה ולהתגאות בקבוצה שלנו". מנכ"ל הקבוצה, כפיר סוויסה, הוסיף: "זה היה טבעי שנתי ימשיך פה. הוא עשה איתנו עונה נפלאה והיה רצון של שני הצדדים להמשיך את ההתקשרות. אנחנו שמחים ומברכים על כך ומאחלים לו בהצלחה".

אחת המטרות הראשונות בקרית גת הן לקיים שיחות בימים הקרובים עם שחקני השלד הבכיר של הקבוצה מהעונה החולפת, כשלאחריהן יוחלט מי ימשיך לליגה הבכירה. מלבד זאת, עומדת בפני קרית גת המטרה לאשר את האולם המקומי בן 700 מקומות לליגת העל. נציגת מנהלת הליגה ביקרה בתחילת השבוע באולם, ולאחר מכן העבירה דוח לאנשי המנהלת ולקרית גת לגבי מה צריך לשפר על מנת שיוכלו לארח את המשחקים באולם. בקרית גת מודעים לכך שאם יאושר האולם בסופו של יום, הם לא יוכלו לארח בו את המשחקים מול הקבוצות מושכות הקהל, והם יעברו לאשקלון או לבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully