וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: דייויד בלאט ולברון ג'יימס - גרסת "משחקי הכס"

מאמן קליבלנד בתפקיד חאליסי, הכוכב הגדול הפך לדרקון ומה קרה לסטפן קרי? שלושה שיכורים ניסו לתקוף מתאגרף לשעבר ואכלו אותה וגם: הפלסטינים פונים אל הלב, מסי לא נספר בספרד

18:20: חגיגת "צילום הסלפי" של טוטי - הגרסה הממוחשבת

יוצרי משחק הפלייסטיישן המפורסם פרו אבולושן סוקר החליטו לצרף את חגיגת צילום הסלפי, כפי שחגג פרנצ'סקו טוטי בדרבי של רומא נגד לאציו, למהדורה הקרובה של המשחק שלהם PES 2016. מבריק.

17:30: דיוויד בלאט ולברון ג'יימס - גרסת משחקי הכס

צופים באופן קבוע ב"משחקי הכס" וטרם ראיתם את פרק תשע (האחרון שיצא)? דלגו לאייטם הבא. ראיתם כבר את פרק תשע? מצוין, האייטם הזה הוא בדיוק בשבילכם. בסיום הפרק נראית חאליסי לכודה בסוג של קולוסיאום כשמסביבה אויבים רבים. רגע לפני שההמון סוגר עליה ועל אנשיה, מגיע אחד הדרקונים שלה ומציל אותה בצורה הכי הירואית שיכולה להיות. האמריקאים כמו האמריקאים, החליטו להשוות את הסצנה הזו לסיפור גבורה מעט שונה - הניצחון של קליבלנד על גולדן סטייט בגמר ה-NBA שנתן לקאבס 1:2 בסדרה. דיוויד בלאט בתפקיד חאליסי, לברון ג'יימס בתפקיד הדרקון. מה דעתכם?

16:30: השיכורים שניסו לשדוד מתאגרף לשעבר ואכלו אותה

אתם בוודאי מכירים את הפתגם המפורסם "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו". שני צעירים שיכורים מרוסיה, שהחליטו לשדוד אזרח ותיק, כנראה לא ממש שמעו עליו. בסרטון ממצלמת אבטחה במדינה, נראים שני צעירים שיכורים עוקבים אחר אדם מבוגר שיוצא מחנות ומנסים לשדוד אותו. מה שהם לא ידעו שמדובר במתאגרף לשעבר. התוצאה בווידאו שלמטה.

13:50: הסרטון הפלסטיני שפונה אל העולם

סרטון חדש עלה לרשת ומעורר לא מעט הדים. קבוצת איתיחאד שג'אעיה, שזכתה באליפות ובגביע במסגרת הליגה העזתית, העלתה סרטון שבו היא מציגה את עזה מנקודת המבט של הכדורגלנים. בסרטון נראים שחקני הקבוצה מתמסרים על רגע ההריסות הקיימות ברצועה.

13:30: איפה מסי ברשימת המצטיינים?

ליאונל מסי אמנם נחשב לאחד השחקנים הטובים בעולם בכל הזמנים, אולי אפילו הגדול ביותר, אבל דווקא מרשימת המצטיינים החודשית של לה ליגה הוא נעדר. הליגה מפרסמת מדי חודש כבר כמעט שנתיים את שמות המצטיינים, אבל עד כה מתברר כי לאחר 18 בחירות, שמו של הפרעוש לא הועלה פעם אחת, ויותר מכך, אף שחקן של ברצלונה לא זכה בכבוד. לעומת מסי, כריסטיאנו רונאלדו, דייגו גודין, קרלוס ולה ואנטואן גריזמן זכו בתואר פעמיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
רשימת המצטיינים המלאה. לחצו להגדלה/מערכת וואלה, צילום מסך

11:35: המתעמל והמכנסיים

הקליפ הזה בן כמה ימים, אבל עדיין שווה צפייה. אקרובט כזה מדויק לא רואים בכל יום.

10:50: מונדיאל הנשים סיפק שער שוויון אדיר של קולומביה מול מקסיקו

9:34: גיא ברנע יצא מרוצה מה-Q בקליבלנד

We win!!

Posted by Guy Barnea on Tuesday, June 9, 2015

8:30: לוקה זידאן, הבן של זינדין, משפיל את אנדר הררה ממנצ'סטר יונייטד עם תרגיל ענק

8:00: הכלב הזה חזק בהקפצות כדור

7:45: גולש הסקי הנורבגי אויסטן בראטן מתפרע על מגרש כדורגל

7:30: ג'ון אוליבר מפרק את ג'ק וורנר בטלוויזיה

7:15: דן גילברט, הבעלים של קליבלנד, משתעשע

7:00: ראסל ווסטברוק יופיע על העטיפה של NBA 2016. ככה נראה הטריילר

6:40: צ'ארלס בארקלי יוצא לארג'

כוכב העבר ופרשן ההווה של ה-NBA התאהב דווקא בטמפה ביי לייטנינג, קבוצת ההוקי שהגיעה לגמר ה-NHL. לפני משחק מספר 3, שנערך בליל אמש בשיקגו, בארקלי הגיע לדבר עם ראשי הקבוצה ולאחר הניצחון שהעלה את טמפה ביי ל-1:2, הוא סידר ל-20 מאנשי טמפה ביי מקום במסעדת בשרים יוקרתית בשיקגו ואם כל זה לא מספיק, גם שילם את החשבון שלהם.

6:30: הבחירות לפיפ"א - ב-16 בדצמבר?

ה-BBC מדווח כי פיפ"א עומדת לקבוע מועד לקונגרס החירום שלה, עליו הודיע ספ בלאטר כאשר בישר לעולם על התפטרותו. ככל הנראה, הבחירות לראשות הארגון ייערכו בעוד חצי שנה, בציריך, שם נערך גם הקונגרס בחודש שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully