וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין גבול לבושה: פרשת השחיתות החדשה שבה מואשם ג'ק וורנר

סגן נשיא פיפ"א לשעבר מואשם בכך שהסיט כספים שהיו מיועדים לקורבנות רעידת האדמה בהאיטי לחשבונות בנק פרטיים בניהולו. מראדונה: "אם עלי ייבחר לנשיא פיפ"א, יש סיכוי טוב שאהיה סגנו"

ג'ק וורנר, לשעבר סגן נשיא פיפ"א. AP
אין גבול לבושה. ג'ק וורנר/AP

ג'ק וורנר, סגן נשיא פיפ"א לשעבר, עומד במרכזה של חקירת השחיתות נגד הארגון והיום (שלישי) ב"גארדיאן" מפרסמים עוד דיווח שבוודאי לא יוסיף כבוד לאיש. על פי הדיווח שמקורו בארה"ב, וורנר מואשם בכך שהסיט 750,000 דולר שהיו מיועדים למשפחות של קורבנות רעידת האדמה בהאיטי ב-2010 והפקיד את הכסף בחשבונות שנשלטים על ידי וורנר ועשה בהם שימוש לצרכיו האישיים.

וורנר נעצר בחודש האחרון בטרינידד על פי בקשת רשויות החוק בארה"ב ועמד בפני כמה האשמות חמורות מאוד של שחיתות ומכבסת כספים. ב-2012, ההתאחדות של טרינידד וטובגו טענה שקרן שיועדה לקורבנות מהאיטי העבירה כספים דרך חשבון בנק שנשלט על ידי וורנר. וורנר עצמו טען אז שההאשמות הללו הן קונספירציה ואמר: "אין לי תשובה לאף אחד. מי שרוצה להאשים, מאשים".

* בראיון שהעניק היום לטלוויזיה הארגנטינאית, סיפר דייגו מראדונה שהביע בעבר את שנאתו לספ בלאטר שאם הנסיך עלי ימונה לנשיא פיפ"א החדש, המאסטרו יהיה שמח מאוד לשמש כיד ימינו: "אם הנשיא עלי ינצח, יש סיכוי טוב שאהיה סגן הנשיא של פיפ"א. אם זה יקרה, אנקה את כל האיזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully