וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל אילת: הצהובים יעלו בפעם ה-22 ברציפות לגמר?

9.6.2015 / 15:58

האלופה תפגוש את הפועל אילת למשחק השלישי בסדרת חצי הגמר (21:05, שידור ישיר בערוץ 1) במטרה לסגור את הסיפור. דווין סמית' ומרקיז היינס לא יהיו בסגל, ג'ו אלכסנדר יתלבש

one

מכבי תל אביב יכולה לעלות בפעם ה-22 ברציפות לגמר הפלייאוף של ליגת העל אם תגבור מחר (רביעי) על הפועל אילת במשחק השלישי בסדרת חצי הגמר (21:05, שידור ישיר בערוץ 1). הצהובים התקשו במשחק הראשון בסדרה ביד אליהו כשניצחו 82:91 כשג'רמי פארגו רושם הצגה יוצאת מן הכלל עם 32 נקודות, והמשיכו בניצחון קליל 64:86 בעיר הדרומית כששוב היה זה הגארד האמריקאי שהצטיין עם 23 נקודות.

הצהובים מגיעים למשחק אחרי שהלחץ מהמערכת ירד בעקבות הניצחון באילת. הקבוצה הגיעה למשחק החוץ יום לפני כן ללא דווין סמית' הפצוע עם לא מעט חשש, כשהיא יודעת שבלעדיו היא התקשתה מאוד בעבר, אבל הציגה משחק התקפה והגנה מצוין, נטלה את ההובלה במהלך הרבע השני ולא אפשרה ליריבה להתקרב. סמית' ייעדר גם הפעם, כמו גם מרקיז היינס. ג'ו אלכסנדר חוזר לסגל. במכבי יודעים שניצחון על אילת, וניצחון של הפועל ירושלים על מכבי ראשון לציון ביום חמישי יקרב את סדרת הגמר ל-17 ליוני במקום ה-22 ביוני, מה שימנע מנוחה ארוכה ולא רצויה לשחקנים, אך גם ימנע החלמה מלאה של סמית' לקראת הסדרה הצפויה בגמר מול ירושלים. בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים לא להוריד את הרגל מהגז ולהמנע ממשחק קשה ומיותר נגד אילת.

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם מרקיז היינס. יוסי ציפקיס
לא יתלבש. מרקיז היינס עם ג'רמי פארגו/יוסי ציפקיס

אכזבה גדולה הייתה בהפועל אילת מהמשחק ביום ראשון. בקבוצה אמנם ידעו שרוב הסיכויים כי מכבי תל אביב תעבור אותם בסוויפ, אך לאחר הפציעה של דווין סמית' והיכולת הטובה שהפגינו השחקנים של אריק שיבק בזמן האחרון, ציפו במערכת להופעה מכובדת יותר ממה שהציגו התכולים. למרות זאת יוצאים באילת בהרגשה טובה מהעונה הזאת, עונה שהחלה עם סימן שאלה גדול, מאבקי תחתית והחלפת מאמן ומסתיימת עם חצי גמר פלייאוף שלישי בשלוש שנים. בקבוצה ניסו להחזיר את השחקנים לתלם לקראת ההופעה האחרונה ככל הנראה של העונה, ומאמינים שישאירו טעם טוב יותר לקראת המשחק האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully