וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: דוגמניות העירום של ונצואלה, אודגארד תוקף את זלאטן

הסיכויים של ונצואלה לזכות בקופה אמריקה לא גבוהים במיוחד, ולכן שמונה דוגמניות עירום נרתמו למשימה לאומית. הקשר בן ה-16 מריאל מדריד עקץ את הכוכב הוותיק וגם: קבלת הפנים של צ'אבי, סרט חדש על רונאלדו והחולצה החדשה של רומא

מערכת וואלה!

בווידאו: שני אוהדים שהצליחו להסתנן ללא כרטיס לגמר ליגת האלופות

20:05: הטבלה שבה ריאל מדריד יורדת ליגה

איך לדעתכם היתה נראית טבלת הליגה הספרדית כשרק הגולים של הספרדים נחשבים? בספרד עשו את החישוב הזה ופרסמו טבלה שריאל מדריד בוודאי לא תשמח לראות. לפי החישוב החדש הבלאנקוס יורדים ליגה, בילבאו לוקחים אליפות וברצלונה? במקום טוב בצמרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

16:33: בקרוב - סרט על חייו של כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו הוא אחד הכוכבים הגדולים בעולם הספורט. הפורטוגלי של ריאל מדריד נחשב לאחד השחקנים הטובים בעולם, וכעת נראה כי הוא מגיע גם למסך הגדול. "אני שמח לאשר שסרט עליי נמצא בשלבי הפקה", צייץ רונאלדו בטוויטר. אמור לצאת לאקרנים לקראת סוף השנה.

13:20: דוגמניות העירום של ונצואלה

הסיכויים של ונצואלה לזכות בקופה אמריקה הקרוב נמוכים מאוד. למעשה, בסוכניות ההימורים היחס על זכייה של הנבחרת עומד על 81. זאת אומרת שאם תשקיעו עשרה שקלים, תרוויחו לא פחות מ-810 שקלים. רק לפרו, בוליביה וג'מייקה יחס גבוה יותר. למרות זאת, השחקנים ככל הנראה יגיעו במוטיבציית שיא לטורניר, לאחר שקיבלו זריקת עידוד מכיוון לא צפוי. שמונה דוגמניות מקומיות הצטלמו לסרטון בעירום חלקי, שבו הן מעודדות את השחקנים לקראת הטורניר.

13:05: מרטין אודגארד תוקף את זלאטן איברהימוביץ'

נבחרת נורבגיה פגשה אמש את נבחרת שבדיה למשחק הכנה שנגמר ב-0:0. שני השחקנים הכי מעניינים על כר הדשא היו זלאטן איברהימוביץ' ומרטין אודגארד, כשהפרש הגיל ביניהם עומד על 17 שנה. לאחר המשחק, החליט אודגארד בן ה-16 לתקוף מילולית את איברהימוביץ'. "זלאטן לא מה שהיה פעם", אמר קשר ריאל מדריד. "הוא לא במיטבו". העיתונאים מיהרו "להדליף" את דבריו של הכישרון הצעיר לכוכב פריס סן ז'רמן, שהחליט באופן תמוה לשמור על איפוק. "הוא בסך הכול ילד שצריך להתבגר", אמר איברהימוביץ' בתגובה. "הייתי ממליץ לו שיתנתק מאבא שלו", הוסיף.

מרטין אודגור שחקן ריאל מדריד ב' חוגג שער. GettyImages
זלאטן התנהג באיפוק. מרטין אודגארד/GettyImages

12:30: צ'אבי מגיע לקטאר

צ'אבי עדיין לא נרגע מהחגיגות הגדולות עם ברצלונה, וכבר נמצא בקטאר, לקראת המעבר לאל-סאד המקומית. עם הגעתו לשדה התעופה חיכתה לקשר קבלת פנים חמה במיוחד, כשמאות אוהדים ועיתונאים חיכו לקשר הוותיק.

12:10: החולצה החדשה של רומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully