וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: לואיס אנריקה האריך את חוזהו במועדון עד 2017

המאמן שהוליך את המועדון לזכייה מפוארת בטרבל שם סוף לשמועות: "היתה שנה קשה עם סוף מתוק, יש לנו מוטיבציה להמשיך לנצח". גם דני אלבס האריך את חוזהו עד 2017

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה מועף באוויר על ידי שחקניו. רויטרס
לא הולך לשום מקום. לואיס אנריקה חוגג טרבל/רויטרס

אחרי שהודיעה מוקדם יותר על הארכת חוזהו של דני אלבס, הגיעה ההודעה שלה חיכו בברצלונה: לואיס אנריקה, המאמן שהוליך את הקבוצה לטרבל שני בתולדותיה, חתם רשמית על הארכת חוזה במועדון עד יוני 2017. הסיכום הזה הושג אחרי פגישה דחופה בין ברתומיאו הנשיא למאמן, שפיזר ערפל סביב עתידו ולא הבטיח עד היום שהוא יישאר במועדון.

חוזהו המקורי של לואיס אנריקה היה אמור להסתיים בקיץ הבא, כך שמדובר בהארכה של עונה נוספת מעבר לחוזה המקורי. המאמן זכה להצלחה מסחררת בעונת הבכורה שלו בבוגרים, אך רשם כזכור גם סכסוך מתוקשר עם ליאו מסי אותו ספסל בתחילת העונה בהפסד לסוסיאדד. מאז שזכתה בליגת האלופות, ברצלונה הספיקה להחתים את אלש וידאל מסביליה, להאריך את חוזיהם של דני אלבס ופדרו, וכעת גם להשאיר את המאמן המצליח על הקווים.

לואיס אנריקה אמר אחרי חתימתו: "אנחנו מאוד שמחים על החידוש הזה. אחרי שנה קשה, הסיום היה נהדר ויש לנו מוטיבציה להמשיך לנצח".

צפו במעמד החתימה של לואיס אנריקה וברתומיאו

מוקדם יותר האריך דני אלבס את חוזהו במועדון בשנתיים נוספות. אלופת אירופה הטרייה החתימה לפני מספר ימים את המגן-קשר של סביליה, אלש וידאל, שיגיע בינואר 2016 בשל העונש שספגה הקבוצה, אך למרות זאת החליטו בקבוצה להשאיר גם את הברזילאי, לו אופציה לעונה נוספת בחוזה.

דני אלבס, מלך התיקולים של הליגה בעונה החולפת (124 תיקולים מוצלחים) הגיע לברצלונה מסביליה בתחילת עונת 2008/09, ואם אכן ימשיך עד לסוף חוזהו שמסתיים בסוף עונת 2017 ישלים תשע עונות במדי הקבוצה. בעקבות השמועות על עזיבה אפשרית של דני אלבס, לא היה ברור מי ישמש כמגן הימני של הקבוצה בתחילת העונה הבאה עד הגעתו של וידאל בינואר 2016, אך כעת לקבוצה דאגה אחת פחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully